.

Beantwoord

Hoe activeer ik de internet bundel voor gebruik in het buitenland?

  • 29 March 2017
  • 2 reacties
  • 225 Bekeken

Hoe activeer ik de internet bundel voor gebruik in het buitenland?
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 March 2017, 17:28

Bekijk originele reactie

2 reacties

Op dit moment niet want internet buitenland is voor zover bekend in de EU pas 15 juni te gebruiken in die landen binnen je bundel mogelijk.
Dus nu nog steeds buiten de bundel voor wat betreft EU ook bel en sms.

En verder MijnSimyo, instellingen, netwerkinstellingen.
Daar stel je in in buitenland internet.
Daar stel je in bellen in en naar het buitenland.

Voor volledig plaatje zet (data)roaming aan op de telefoon.
Gebruik bij voorkeur zover mogelijk Wi-Fi.

Tarieven buitenland
https://www.simyo.nl/tarieven/buitenland

Er vanuit gaande dat je sim only hebt bij prepaid is geen internet mogelijk in het buitenland via Simyo.
Badge +7
Hoi Lia1955,

Welkom op het Simyo forum! :)

Wat goed dat je deze vraag stelt! Friesian heeft gelijk, we hebben geen buitenlandbundels. Dat betekent dat al je verbruik in het buitenland, buiten de bundel valt. Voor de tarieven de we hiervoor in rekening brengen, kun je een kijkje nemen op de link die Friesian je heeft gestuurd. Per 15 juni komt hier verandering in voor je verbruik binnen de EU. Vanaf die datum gaat al je verbruik binnen de EU van je Nederlandse bundels af. .

Onze Prepaid simkaarten kunnen helemaal niet op internet in het buitenland, onze Sim Only simkaarten wel. Jij hebt een Sim Only, dus jij kunt gelukkig wel internetten in het buitenland. Let hierbij er wel op dat je de optie 'Internet in het buitenland' aan hebt staan op Mijn Simyo. Je kunt deze aanzetten onder het tabblad Instellingen > Netwerkinstellingen. Ik zie dat je dit inmiddels ook aan hebt gezet, heel goed!

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,,
Samantha

@Friesian, heel erg bedankt voor je hulp 🙂 Ik heb er niets aan toe te voegen.

Reageer