.

Beantwoord

Heeft Simyo geen buitenland internetbundel?

  • 24 March 2016
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Hallo,

Allereerst ben ik zeer tevreden met mijn simyo sim-only abonnement,
Ik vind het alleen erg jammer dat vrienden van mij wel tijdens de ski vakantie voor 5 euro 100 mb internet bundel kunnen aanschaffen bij hun provider en zo toch het plezier van de vakantie kunnen delen met andere vrienden en ik niet.

waarom heeft simyo geen dergelijke buitenland bundel?
Komt deze er in de toekomst misschien toch?

met vriendelijke groet,

Bas
icon

Beste antwoord door Angela 25 March 2016, 10:01

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +1
Al jaren de grootste ergernis van vele simyo klanten. Zo jammer omdat ze verder zo goed zijn. Inmiddels hebben de grote jongens KPN, Telfort en Vodafone te kennen gegeven hun roamingkosten af te schaffen per 30-4. De vraag of simyo hier in meegaat is elders op het forum gesteld maar nog niet beantwoord. Hopelijk gaan ze dat wel doen want anders wordt het toch een serieuze overweging om over te stappen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi BasG en KHK,

Welkom op het Simyo Forum.

Natuurlijk ben ik blij om te zien dat je over het algeheel heel tevreden met ons bent als je provider :)

De vraag over het eventueel aanbieden van buitenlandbundels is al vaker gesteld en we merken dat onze klanten hier behoefte aan hebben. Op dit moment staat er niets concreet op de planning waarmee ik je blij kan gaan maken 😞 Het idee ligt op tafel en wij blijven dit doorgeven aan de juiste personen. Ik kan niet niet beloven dat dit in de toekomst gaat veranderen. Je kunt natuurlijk gebruik maken van wifi 🙂 Hier zullen geen kosten voor berekend worden. Zolang jij de dataroaming uit hebt staan, kan er geen connectie gemaakt worden met het buitenlandse netwerk.

@KHK, het klopt dat er roamingskosten afgeschaft worden door meerdere providers. Natuurlijk is dit niet aan onze aandacht ontglipt. We hebben inmiddels een duidelijke e-mail met uitleg klaar voor onze klanten. Op 30 maart zullen wij deze gaan verzenden. Uiteraard voeren we de wijzigingen vóór 30 april door :)

Wat er in dit bericht staat kan ik nog niet vertellen, dus ik wil jullie vragen om de e-mail af te wachten!

Hebben jullie hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela

Reageer