Skip to main content
antwoord

Heb geen enkele verbinding in het buitenland, wat kan ik doen?

• April 25, 2025
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

De laste paar maanden heb ik steeds problemen met mijn telefoon zodra ik in het buitenland ben. Ik kan dan alleen nog noodoproepen doen, zelf als ik terug ben in Nederland moet ik even wachten totdat de telefoon weer goed werk. Ik heb de telefoon al uit gezet en opnieuw opgestart, het sim kaartje er uit en er weer in gedaan. Ook heb ik bij instellingen alles na gelopen en opnieuw alles aangevinkt. Maar tot nu werk niks. 

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Jenny E,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je verbinding niet goed werkt!

Op je aansluiting zie ik dat je een verouderde simkaart hebt. Dit is waarschijnlijk de reden dat je af en toe geen verbinding hebt. Ik stuur je graag kosteloos een nieuwe simkaart op. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan help ik je hiermee verder. :)

Groetjes,
Roeqajja

1 reactie

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • April 28, 2025

Hi ​@Jenny E,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je verbinding niet goed werkt!

Op je aansluiting zie ik dat je een verouderde simkaart hebt. Dit is waarschijnlijk de reden dat je af en toe geen verbinding hebt. Ik stuur je graag kosteloos een nieuwe simkaart op. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan help ik je hiermee verder. :)

Groetjes,
Roeqajja