Skip to main content
Heb geen bereik in het buitenland, alles gecheckt, probleem blijft...
"Alles gecheckt" - is dat inclusief kijken op Mijn Simyo of Bellen in en naar het buitenland aan staat?
Hoi mijn, welkom op het Simyo forum!



Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic verplaatst naar het subforum Buitenland :)



Het is inderdaad handig om aan te geven wat je bedoelt met "alles gecheckt". Zo weten wij welke stappen je allemaal al hebt uitgevoerd. Je optie 'Bellen in en naar het buitenland' staat gelukkig aan op Mijn Simyo. Deze moet in ieder geval aanstaan als je in het buitenland wilt bellen. Staat ook "data roaming" aan in je telefoon? En heb je al eens handmatig in je telefoon een netwerk opgezocht en geselecteerd? Je kunt alle netwerken handmatig in je telefoon nagaan.



Voor de volledigheid heb ik je optie "Bellen in en naar het buitenland" een reset gegeven. Wil je hiervoor je telefoon uit- en aanzetten? Je simkaart kan zich dan opnieuw aanmelden op het netwerk.



Als de stappen niet helpen, kun je dan je simkaart testen in een andere telefoon? Geef je ook aan welke melding je krijgt als je handmatig een netwerk selecteert en welke netwerken allemaal verschijnen? Daarnaast hoor ik graag van welk type telefoon je gebruikmaakt en in welk land je bent?



Geef je het door?



@Scotsman; dankjewel voor je hulp 🙂

Reageer