Skip to main content

.

Ik ben op dit moment in Australië en inmiddels geen enkele verbinding meer. Zo'n 12 uur geleden kreeg ik nog sms'jes binnen, nu niets meer.

Ik heb verschillende dingen geprobeerd (zoals handmatig netwerk kiezen) die jullie als tip geven, maar niets lijkt te werken.

Beste ​@Anst zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing:

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp/internet-in-het-buitenland-instellen


Werk allen tenzij je internet in het buitenland op je app aanzet naast bellen in het buitenland. Zet data roaming op je toestel uit om hoge kosten te voorkomen.Vervolgens reboot je telefoon en dan moet het werken.

Een nadeel: je gebruikt dan wel een kleine hoeveelheid data die in Australië tegen het belachelijke hoge tarief wordt verrekend. Ik heb daarom maar besloten om een locale simkaart aan te schaffen en Simyo uit te zetten. Niet blij mee maar Simyo geef geen andere optie.


Reageer