.

Beantwoord

geen telefoon verbinding in België

  • 1 January 2024
  • 8 reacties
  • 99 Bekeken

Badge +1

met esim is sinds gisteren geen verbinding in België. (e-sim en  prepaid ) . 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 2 January 2024, 16:24

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7

@arabult heb je al eens geprobeerd handmatig een provider te kiezen?
En heb je al eens je telefoon uitgezet, een minuut of 10 gewacht en weer aangezet?

Badge +1

ja rico, heb ik al gedaan. steeds geen verbinding.

Reputatie 7

@arabult ja had wel verbinding en die viel opeens weg?

Badge +1

nee, nooit verbinding gehad in belgië, vorige maand was ik in Italië en daar werkte prima. 

 

Reputatie 7

@arabult je schrijft ‘sinds gisteren’, waaruit je kunt opmaken, dat je eergisteren en eerder wel verbinding had.

En je had al handmatig geprobeerd verbinding te maken met een provider? 

En in je Mijn Simyo niet per ongeluk buitenland gebruik uitgezet? En ook in je telefoon niet per ongeluk buitenland gebruik als roaming uit gezet?

Reputatie 7
Badge +6

Hi @arabult,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen service hebt in België!

Ik zie dat je de optie “Bellen in het buitenland” hebt ingeschakeld op je account, dat is top! Heb je al geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren in je telefoon? Je kunt in België het beste verbinding maken met Orange B en Base. 

Ik hoor graag van je of het hiermee is gelukt!

Bedankt voor je hulp @RicoK. :)

Groetjes,
Roeqajja

Badge +1

Hi Roeqajja, 

 

het is niet  gelukt ook met handmatig instellen van netwerk. Ik ben nu niet meer in belgie.

en kan niet meer checken. 

 

bedankt

Reputatie 7
Badge +6

Hi @arabult,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat het niet is gelukt.

Ik heb een reset uitgevoerd op je simkaart, hiermee maak je opnieuw verbinding met het netwerk. Het is belangrijk dat je je telefoon voor 10 minuten uitschakelt zodra je dit leest. Helaas kun je niet uittesten of dit heeft geholpen omdat je niet meer in België bent, maar mocht je weer in België zijn dan hoor ik graag van je of dit heeft geholpen!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer