met esim is sinds gisteren geen verbinding in België. (e-sim en prepaid ) .
En heb je al eens je telefoon uitgezet, een minuut of 10 gewacht en weer aangezet?
ja rico, heb ik al gedaan. steeds geen verbinding.
nee, nooit verbinding gehad in belgië, vorige maand was ik in Italië en daar werkte prima.
En je had al handmatig geprobeerd verbinding te maken met een provider?
En in je Mijn Simyo niet per ongeluk buitenland gebruik uitgezet? En ook in je telefoon niet per ongeluk buitenland gebruik als roaming uit gezet?
Hi
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen service hebt in België!
Ik zie dat je de optie “Bellen in het buitenland” hebt ingeschakeld op je account, dat is top! Heb je al geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren in je telefoon? Je kunt in België het beste verbinding maken met Orange B en Base.
Ik hoor graag van je of het hiermee is gelukt!
Bedankt voor je hulp
Groetjes,
Roeqajja
Hi Roeqajja,
het is niet gelukt ook met handmatig instellen van netwerk. Ik ben nu niet meer in belgie.
en kan niet meer checken.
bedankt
Hi
Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat het niet is gelukt.
Ik heb een reset uitgevoerd op je simkaart, hiermee maak je opnieuw verbinding met het netwerk. Het is belangrijk dat je je telefoon voor 10 minuten uitschakelt zodra je dit leest. Helaas kun je niet uittesten of dit heeft geholpen omdat je niet meer in België bent, maar mocht je weer in België zijn dan hoor ik graag van je of dit heeft geholpen!
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.