Ik ben nu een aantal dagen in België en ervaar zeer slecht bereik met Simyo. Zodra ik met de trein de grens overging en m’n telefoon ging overschakelen naar het Stay Safe Orange B netwerk had ik zowel geen bellen als internet meer.
Na twee dagen heb ik gemerkt dat m’n bereik vaak heel slecht is, dat ik soms 3G of 4G heb en dan wel op internet kan maar vaak valt de 3G/4G weer weg en dat ik (soms) niet gebeld kan worden. Gelukkig verblijf ik op een plek met WiFi .
Ik heb een iPhone 11 Pro en Sim Only. Internet en bellen in het buitenland staat aan, roaming op m’n telefoon staat aan, bij Mobile Data heb ik portalmmm.nl plus gebruikersnaam/wachtwoord ingevuld, handmatig provider kiezen gaf hetzelfde resultaat, m’n telefoon heb ik meerdere keren opnieuw opgestart en ook voor een aantal minuten uit gehad. Ik weet even niet wat ik nog verder kan doen. Daarnaast had ik met T-Mobile nooit problemen en nu met Simyo wel.
Vandaag reis ik weer terug naar Nederland maar ik zal vaker naar België gaan in verband met werk. Graag wil ik dit opgelost hebben.