Goedemiddag,
Heb sinds kort Prepaid bij Simyo wegens verhuizen naar buitenland (Malta). Simyo kaart pas in buitenland in iPhone 4 geplaatst, maar het toestel toont nog altijd 'Geen service', ondanks dat ik bij Instellingen -> Aanbieder: Handmatig heb gedaan en van de 2 opties (1. vodafone MT en 2. go mobile) beide reeds heb geprobeerd. Bij selecteren toont het toestel de melding: 'Geen netwerk meer. Het geselecteerde mobiele netwerk is niet langer beschikbaar. In Instellingen kunt u een ander netwerk kiezen.'.
Toen ik aankwam met mijn vorige provider's abonnement (Youfone), had ik wel service met een van beide aanbieders, dus het zal niet aan het toestel liggen.
Zouden jullie de kaart eens willen resetten/willen adviseren hoe te handelen?
Alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Het eerste wat je moet checken is of de optie "bellen naar en in het buitenland" aan staat op Mijn Simyo.
Stond uit. Bedankt! Opgelost
Hoi achrios, welkom op het Simyo forum!
Top om te horen dat het met de tip van Scotsman is opgelost! Dankjewel voor je hulp Scotsman :D
Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te bereiken op het forum 😳
Top om te horen dat het met de tip van Scotsman is opgelost! Dankjewel voor je hulp Scotsman :D
Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te bereiken op het forum 😳
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.