.

Beantwoord

Geen service in VS na eerste van de maand

  • 4 June 2013
  • 1 reactie
  • 408 Bekeken

Hoi,
Ik heb sinds februari een simkaart bij Simyo en tot nu toe heb ik elke maand mijn telefoon opnieuw moeten opstarten omdat ik geen bereik had (rood kruisje). Na het opnieuw opstarten deed mijn telefoon het weer. Ik ben nu sinds een maand in de VS en heb geen problemen gehad, tot 1 juni. Sindsdien heb ik geen service meer en opnieuw opstarten werkt niet.

Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Charlene 5 June 2013, 12:47

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hoi,
Ik heb sinds februari een simkaart bij Simyo en tot nu toe heb ik elke maand mijn telefoon opnieuw moeten opstarten omdat ik geen bereik had (rood kruisje). Na het opnieuw opstarten deed mijn telefoon het weer. Ik ben nu sinds een maand in de VS en heb geen problemen gehad, tot 1 juni. Sindsdien heb ik geen service meer en opnieuw opstarten werkt niet.

Wat kan ik doen?


Hoi Karlijn8,

Bedoel je met opnieuw opstarten het uit en aanzetten van je toestel?
Dat is sowieso wel goed om af en toe te doen. Dan kan de simkaart zich netjes aanmelden op het netwerk.
Ik heb de Buitenland-optie even opnieuw aan jouw aansluiting gekoppeld. Als je nu nogmaals de telefoon helemaal uitschakelt, en daarna weer aan, zal je handmatig een netwerk kunnen kiezen. Dan moet je daar weer kunnen bellen.

Laat je even weten of het gewerkt heeft?

Groetjes,
Charlene

Reageer