Hi,
Gisteren ben ik in mijn eentje naar Spanje gegaan en kon ik helemaal niet bellen en sms-en. Ik had mijn telefoon hard nodig maar kon deze niet gebruiken, ellende dus. Hoe kan ik dit oplossen?? Ik lees in andere topics dat veel mensen hetzelde probleem hebben, maar ik zie er voor mij geen oplossing tussen staan.
Optie bellen buitenland staat aan. Roaming staat aan. En ik zit trouwens in Cordoba, dus niet ergens in de rimboe, kan het ook niet aan liggen. Er zijn veel netwerken, maar die mag ik allemaal niet kiezen. Telefoon al enkele keren opnieuw opgestart.
Help me please!
Bladzijde 1 / 1
Hoi m1r, welkom op het forum van Simyo :)
Wat vervelend dat je steeds geen netwerk kunt selecteren om mee te bellen :(
Je vader heeft ook al telefonisch contact gehad met onze klantenservice, er is aan hem doorgegeven dat jouw aansluiting geschikt is om mee te bellen in het buitenland en of het lukt om handmatig een provider te kiezen, maar dat laatste heb je al geprobeerd geloof ik.
We hebben overigens een hele rij providers waarmee je zou moeten kunnen bellen in het buitenland, kun je laten weten uit welke providers jij allemaal kunt kiezen?
Wat vervelend dat je steeds geen netwerk kunt selecteren om mee te bellen :(
Je vader heeft ook al telefonisch contact gehad met onze klantenservice, er is aan hem doorgegeven dat jouw aansluiting geschikt is om mee te bellen in het buitenland en of het lukt om handmatig een provider te kiezen, maar dat laatste heb je al geprobeerd geloof ik.
We hebben overigens een hele rij providers waarmee je zou moeten kunnen bellen in het buitenland, kun je laten weten uit welke providers jij allemaal kunt kiezen?
Hallo Ernst,
Een netwerk zoeken had ik inderdaad al geprobeerd. De ICT-afdeling van Simyo heeft ook al wat gewijzigd op het netwerk en daarna heb ik opnieuw een simkaart gereset gedaan. Het werkt nog steeds niet.
Providers zijn: Orange, Vodafone ES, Movistar en Yoigo (allen 2G en 3G). Deze netwerken zijn allemaal niet beschikbaar staat er.
Een netwerk zoeken had ik inderdaad al geprobeerd. De ICT-afdeling van Simyo heeft ook al wat gewijzigd op het netwerk en daarna heb ik opnieuw een simkaart gereset gedaan. Het werkt nog steeds niet.
Providers zijn: Orange, Vodafone ES, Movistar en Yoigo (allen 2G en 3G). Deze netwerken zijn allemaal niet beschikbaar staat er.
Hoi m1r,
Wat vreemd dat je voor alle providers de melding krijgt dat ze niet beschikbaar zijn
Ik heb zojuist even voor de zekerheid even contact opgenomen met onze netwerkspecialisten en zij geven aan dat echt alles goed staat op je aansluiting om te bellen en gebeld te worden in Spanje.
Daarom zou ik je willen vragen om je simkaart eens in een andere telefoon te plaatsen en te kijken of je daarin wel bereikbaar bent via een Spaans netwerk.
Ik verneem graag je bevindingen! 🙂
Wat vreemd dat je voor alle providers de melding krijgt dat ze niet beschikbaar zijn
Ik heb zojuist even voor de zekerheid even contact opgenomen met onze netwerkspecialisten en zij geven aan dat echt alles goed staat op je aansluiting om te bellen en gebeld te worden in Spanje.
Daarom zou ik je willen vragen om je simkaart eens in een andere telefoon te plaatsen en te kijken of je daarin wel bereikbaar bent via een Spaans netwerk.
Ik verneem graag je bevindingen! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.