Skip to main content
antwoord

geen service in Oostenrijk, wat kan ik doen?

  • February 19, 2022
  • 5 reacties
  • 113 Bekeken

Hoi,

Ik heb geen service in Oostenrijk en alles al geprobeerd (Roaming aan, buitenland bellen aan, APN,  handmatig zoeken). Helaas zonder resultaat.

graag jullie hulp.
Daantje 

Beste antwoord door Daisy

Hoi Matthijs1979,

 

Wat balen dat het niet lukt om verbinding te krijgen met een netwerk in Oostenrijk.

Ik haal uit je verhaal dat je zelf al een hoop geprobeerd hebt, goed! Ik heb een reset op de simkaart uitgevoerd, kun jij je toestel 10 minuten uitzetten wanneer je dit leest? Als het goed is zou het daarna moeten werken, anders kun je de APN en handmatig netwerk opnieuw kunne proberen.

 

Groetjes,

Daisy

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

5 reacties

RicoK
  • Oud-forum expert
  • February 20, 2022

@Matthijs1979 Staat gebruik in het buitenland in je Mijn Simyo aan?


Daisy
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud community manager
  • antwoord
  • February 20, 2022

Hoi Matthijs1979,

 

Wat balen dat het niet lukt om verbinding te krijgen met een netwerk in Oostenrijk.

Ik haal uit je verhaal dat je zelf al een hoop geprobeerd hebt, goed! Ik heb een reset op de simkaart uitgevoerd, kun jij je toestel 10 minuten uitzetten wanneer je dit leest? Als het goed is zou het daarna moeten werken, anders kun je de APN en handmatig netwerk opnieuw kunne proberen.

 

Groetjes,

Daisy


  • Beginner
  • January 7, 2024

hi, 

 

mijn esim doet het ook niet in Ooste rijk, kan je due aub ook resettled? 

 

alvast bedankt


RicoK
  • Oud-forum expert
  • January 7, 2024

@heleentje morgen zal in de loop van de dag een Mod @Roeqajja @Amy @Seren je post oppakken. 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • January 8, 2024

Hoi @heleentje,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat de opties voor in het buitenland uitstaan. Je kan dit inschakelen via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Internet en bellen. 

Als je de opties '’Bellen in en naar het buitenland'’ en '’Internet in het buitenland'’ inschakelt zou je weer gebruik moeten kunnen maken van je eSIM.

Ik hoor graag of het hiermee lukt 😊.

Bedankt voor je reactie @RicoK

Groetjes,
Amy