.

Beantwoord

Geen service in Nieuw-Zeeland. Waarom niet?

  • 21 September 2018
  • 8 reacties
  • 316 Bekeken

Hoi, Ik heb geen service op mijn Iphone 7 in Nieuw-Zeeland. Heb VPN instellingen ingevuld en netwerk aanmelden geeft geen resultaat.
icon

Beste antwoord door Jihane 23 September 2018, 16:54

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Roobbg,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat zonde dat je geen verbinding hebt in Nieuw Zeeland! Ik zie dat je een Prepaid simkaart hebt, wat inhoudt dat je zou moeten kunnen bellen en sms'en in het buitenland. Internet kan voorlopig met een Prepaid alleen in Nederland. Slim dat je alvast het een en ander geprobeerd hebt! Ik heb je buitenlandoptie een reset gegeven, wat inhoudt dat de instellingen vernieuwd zijn op het netwerk. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?

Als dat niet werkt, wil je dan je simkaart in een ander toestel stoppen en vice versa? Dan kun je testen waar de kern van het probleem zich precies bevindt, namelijk.

Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane, ik heb het opnieuw geprobeerd. Buitenland bellen aan, telefoon aan/uit, andere telefoon geprobeerd. Maar allemaal geen succes helaas.
Probeer eens of het wel lukt met een lokale simkaart. Dit haal ik niet duidelijk uit je reactie.
Hoi Friesian, lokale simkaart werkt prima. Simyo simkaart werkte hier ook prima maar sinds 2 weken niet meer
Hoi Roobbg.

Dan zou ik in jouw plaats een lokale simkaart gebruiken. Zeker als de buitenland reset geen soelaas heeft geboden. Simyo stuurt geen vervanger naar het buitenland. Een voordeel is dan ook het internet dat je dan wel kunt gebruiken waar Jihane naar verwijst.
Beste Jihane,

Het probleem is inmiddels al opgelost. Het bleek nog mijn oude simkaart van het abbonement in mijn telefoon te zitten. Excuses! Bedankt voor de hulp in ieder geval.
Geen wonder, dat is een belangrijk punt. ☺ Fijn dat het is opgelost, en fijn dat je deze terugkoppeling geeft.
Fijne tijd aldaar gewenst.
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Roobbg,

Ah, kan gebeuren! Fijn dat je nog even terugkoppeling geeft. Heel veel plezier in Nieuw-Zeeland!

En bedankt voor je hulp Friesian! :D

Groetjes,
Sarah

Reageer