.

Beantwoord

Geen service in het buitenland. Wat nu?

  • 5 September 2017
  • 10 reacties
  • 117 Bekeken

Beste Simyo,

Ik ben voor werk in Duitsland en heb momenteel geen service. Eerder dit jaar heb ik dit in het buitenland wel gehad. Opnieuw opstarten had geen effect en handmatig een service zoeken ook niet. Kunnen jullie voor mij regelen dat ik weer kan bellen.
icon

Beste antwoord door Asma 5 September 2017, 13:59

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi TessSimyo,

Welkom op het Forum!

Oh, ontzettend balen dat je geen service hebt!

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en je buitenland opties voor je gereset. Kun jij je telefoon even uit- en aanzetten? Op deze manier registreert je simkaart zich namelijk met de juiste gegevens op het netwerk. Hierna kun je nogmaals proberen om handmatig naar een netwerk te zoeken.

Gaat het lukken zo?

Groetjes,
Asma
Nee dat heeft jammer genoeg geen effect gehad.
Ik heb mijn bellen echt nodig. Hoe kunnen we dit oplossen. Alle tips van internet heb ik al gedaan.
Reputatie 1
Badge +2
Even een paar vragen om het probleem te begrijpen:
* welke telefoon heeft u?
* heeft u helemaal geen streepjes (ontvangst)?
* geeft de telefoon meldingen over het gebrek aan service?
* ik neem aan dat u ook niet kunt internetten?
* bij service handmatig zoeken, krijgt u helemaal geen andere alternatieve provider waar uit u kunt kiezen?
Ik heb een IPhone 5S. Waarbij ik helemaal geen ontvangst heb. Er staat enkel 'geen service'. Ik kan zowel niet bellen als sms'en alleen op internet via WiFi. Ik krijg geen meldingen. Ik heb een update van het netwerk gedaan, aan en uit zetten, simkaart er uit en erin, handmatig zoeken. Ik krijg wel alternatieven bij handmatig zoeken maar als ik die selecteer gebeurt er niets.

Mvg TessSimyo
Reputatie 1
Badge +2
En als u de KPN apn gebruikt? En niet die van Simyo? kleine kans hoor, maar je weet het maar nooit
In Nederland selecteert mijn telefoon standaard al KPN. Zo ook nu staat deze daarop ingesteld. Kan ik dat zelf wijzigen?
Reputatie 1
Badge +2
Ja dat kan. Via de "toestelhulp" van simyo kunt u de simyo apn instellen
Top, dat was het. Het is gelukt
Reputatie 6
Badge +7
Hoi TessSimyo,

Oh, wat fijn dat je eruit bent gekomen met de hulp van Alexnero.

@ Alexnero, erg bedankt voor je hulp! :D

Groetjes,
Asma

Reageer