.

Beantwoord

Geen service in het buitenland. Wat kan ik doen?

  • 11 February 2016
  • 1 reactie
  • 173 Bekeken

Beste Simyo,

Ik ben op dit moment in de het buitenland en heb geen service. Naar aanleiding hiervan heb ik de blog bekeken, instellingen via de website gewijzigd naar ook gebruik in het buitenland, ik heb dataroaming aangezet en handmatig gezocht naar netwerken. De netwerken komen naar boven maar zodra ik er een selecteer gebeurt er niks en blijf ik geen service behouden. Nu heb ik wel WiFi overal maar het is toch fijn om voor noodgevallen bereik te hebben. Kunnen jullie mij verder helpen??
icon

Beste antwoord door Angela 12 February 2016, 09:33

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Frederique-Overbeeke,

Welkom op het Simyo Forum.

Zeker in noodgevallen is het fijn om bereikbaar te zijn in het buitenland. Ik kan me dus goed voorstellen dat je dit zo snel mogelijk wilt oplossen.

Je hebt zelf al een hoop handelingen uitgevoerd! Heel goed 🙂 Jammer dat dit nog niet tot een oplossing heeft geleid. Ik zie dat je vandaag de optie 'bellen in het buitenland' aan hebt gezet. Voor de zekerheid heb ik deze optie nog een reset gegeven waardoor je opnieuw aangemeld wordt op het netwerk.

Wil je jouw telefoon uitzetten en na 10 minuten opnieuw opstarten? Het kan zijn dat je alsnog handmatig een netwerk moet selecteren. Laat je weten of het werkt?

Groetjes,
Angela

Reageer