.

Beantwoord

Geen service in het buitenland

  • 25 July 2013
  • 6 reacties
  • 421 Bekeken

Beste Simyo,

Ik heb geen service meer vanaf het moment dat ik in Zwitserland belandde. Dit geldt ook voor Italie en Frankrijk maar in duitseland had ik nog wel verbinding. Hoe zou dat komen? Ik had simyo al eerder hierover gebeld en volgens jullie collega zou hij het netwerk van mij telefoonnummer resetten. Maar dat heeft helemaal niet geholpen! Ik heb ook op andere telefoons geprobeerd maar allemaal geen bereik. Wat is de procedure als volgt?

Met vriendelijke groet,

Han

PS (simyonr: ***)
icon

Beste antwoord door Natascha 26 July 2013, 11:00

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ik heb nog even naar de factuur van vorige maand gekeken en wat blijkt te zijn dat het nog niet betaald is terwijl het al 25 juli is. Ligt het daaraan? 
Badge +6
Beste Simyo,

Ik heb geen service meer vanaf het moment dat ik in Zwitserland belandde. Dit geldt ook voor Italie en Frankrijk maar in duitseland had ik nog wel verbinding. Hoe zou dat komen? Ik had simyo al eerder hierover gebeld en volgens jullie collega zou hij het netwerk van mij telefoonnummer resetten. Maar dat heeft helemaal niet geholpen! Ik heb ook op andere telefoons geprobeerd maar allemaal geen bereik. Wat is de procedure als volgt?

Met vriendelijke groet,

Han

PS (simyonr: ***)


Hoi Coolstoten,

Vervelend om te lezen dat je geen bereik hebt in het buitenland. Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten. Wanneer het toestel niet automatisch het netwerk vind dan dien je handmatig naar het juiste netwerk te zoeken. Fijne vakantie 🙂.
Ik heb in nederland ook geen bereik...
Ik heb zelf ook geselecteerd maar dat lukt ook niet. Het ligt of aan de rekening dat nog niet betaald is of de nano sim die defect is. Zouden jullie zo vriendelijk mij willen helpen?
Ok, het geld is zo te zien al van mijn rekening afgehaald. Dus dan ligt het aan de simkaart, graag een nieuwe opsturen aub want ik heb de simkaart al een aantal dagen in me telefoon gehad. Het herstarten van mijn toestel of handmatige selecteren van een provider lukt allemaal niet! Mocht er andere oplossingen zijn, dan hoor ik het graag!

Gr
Badge +8
Ik heb in nederland ook geen bereik...Ik heb zelf ook geselecteerd maar dat lukt ook niet. Het ligt of aan de rekening dat nog niet betaald is of de nano sim die defect is. Zouden jullie zo vriendelijk mij willen helpen?
Ok, het geld is zo te zien al van mijn rekening afgehaald. Dus dan ligt het aan de simkaart, graag een nieuwe opsturen aub want ik heb de simkaart al een aantal dagen in me telefoon gehad. Het herstarten van mijn toestel of handmatige selecteren van een provider lukt allemaal niet! Mocht er andere oplossingen zijn, dan hoor ik het graag!

Gr


Hoi Coolstoten,

Je hebt geen betalingsachterstand, dus daar ligt het niet aan. Ik heb je simkaart even opnieuw op het netwerk gezet. Zou je nogmaals je toestel uit en weer aan kunnen zetten, zodat de simkaart zich weer kan aanmelden op het netwerk? Dan kunnen we zien of het iets heeft opgeleverd.
Zo niet, dan wil ik je vragen welk toestel je gebruikt en wat voor melding je krijgt als je het netwerk selecteert.

Ik hoor van je!

Groetjes,
Charlene

Reageer