.

Beantwoord

Geen service in het buitenland

  • 25 April 2013
  • 1 reactie
  • 390 Bekeken

Badge
Ik ben eind oktober 2012 overgestapt van Simyo prepaid naar Simyo abonnment + internet.
IK ben twee keer in het buitenland geweest, Belgie en Spanje en heb daar geen service.
Telefoon helemaal aan en uitgezet, handmatig netwerk laten zoeken, netwerkinstellingen laten herstellen, niets helpt.
De telefoon ziet de netwerken wel, maar wil ze niet pakken. Ik gebruik een Iphone 4.
Mijn buitenlandoptie staat aan op mijn Simyo, wat kan het probleem zijn?
icon

Beste antwoord door Alex 26 April 2013, 15:11

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Tonneke,

Ik zie dat je ook al contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Aan de aantekening te zien, zie ik dat er ook contact is geweest met de technische dienst. Uit hun controle bleek dat je aansluiting goed staat ingesteld. Er wordt nu een vervangende simkaart gestuurd. Ik ben benieuwd of dit de situatie oplost, want op netwerk niveau wijzigt er eigenlijk weinig.

Mocht het niet werken in het vervolg, verneem ik het graag. We kunnen je het best helpen wanneer je je op dat moment in het buitenland bevind. Je kunt dan ook een berichtje hier achter laten als je daartoe de mogelijkheid hebt. Ik zou dan graag willen weten voor welke netwerken je kunt kiezen en de precieze melding die je krijgt.

Groetjes,

Alex

Reageer