Hoi!
Ik ben sinds gisteravond op vakantie in Spanje. Nu heb ik sinds gisteravond ook geen service hier! Ik heb een prepaid kaart van Simyo. Ik heb op Mijn Simyo al aangezet dat ik in en van buitenland kan bellen en de telefoon daarna nog eens uitgezet en weer aan. Na een aantal uur nog steeds geen service. Erg vervelend, zeker als je in onbekende stad bent. Heeft iemand tips om het op te lossen? Alvast bedankt!
Groet, Floor
Bladzijde 1 / 1
Hoi Floorjg,
Welkom op het forum en goed dat je hier je vraag stelt.
Vervelend dat je geen service hebt in Spanje. Ik heb je aansluiting bekeken en alles op het netwerk staat goed. Bellen in het buitenland hoort te kunnen met je simkaart.
Ik heb contact gehad met de netwerkspecialisten. Zij geven aan dat je simkaart verbinding probeert te leggen met het netwerk van Movistar maar dat aanmelden niet lukt. Waarschijnlijk heeft dit te maken met je toestel.
Vaak staat bij de iPhone de optie 4G automatisch aan. Dit levert in Nederland geen problemen op omdat het netwerk je automatisch terug zet naar de beschikbare 2G of 3G netwerk. Helaas gebeurt dit in het buitenland niet automatisch waardoor je dan zonder netwerk komt te zitten. Ik raad je aan om het schuifje 4G uit te zetten.
Laat je ons weten of je nu wel verbinding kan leggen met het netwerk ?
Welkom op het forum en goed dat je hier je vraag stelt.
Vervelend dat je geen service hebt in Spanje. Ik heb je aansluiting bekeken en alles op het netwerk staat goed. Bellen in het buitenland hoort te kunnen met je simkaart.
Ik heb contact gehad met de netwerkspecialisten. Zij geven aan dat je simkaart verbinding probeert te leggen met het netwerk van Movistar maar dat aanmelden niet lukt. Waarschijnlijk heeft dit te maken met je toestel.
Vaak staat bij de iPhone de optie 4G automatisch aan. Dit levert in Nederland geen problemen op omdat het netwerk je automatisch terug zet naar de beschikbare 2G of 3G netwerk. Helaas gebeurt dit in het buitenland niet automatisch waardoor je dan zonder netwerk komt te zitten. Ik raad je aan om het schuifje 4G uit te zetten.
Laat je ons weten of je nu wel verbinding kan leggen met het netwerk ?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.