Skip to main content
Vraag

Geen roaming buitenland oneplus 6t?

• May 5, 2025
  • 4 reacties
  • 36 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Het internet roaming werkt niet in het buitenland. Ik zie op het forum dat meer mensen dit hebben gehad met een Onplus toestel en dat een reset van de simkaart heeft geholpen. Kan mijn simkaart worden gereset? 

Bvd,

Rene

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • May 5, 2025

Beste ​@Rene-1975 heb je de netwerkinstellingen binnen je mobielal eens een reset gegeven?

Wacht anders de reactie van een moderator binnenkort hier af.

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • May 6, 2025

Ik heb alles al geprobeerd wat in de fora wordt voorgesteld. Van wat ik lees, is dit een probleem dat meer voorkomt met oneplus telefoons. Van wat ik lees is een reset de oplossing.

Kan een moderator svp een reset uitvoeren?

JanD
  • Forum Expert
  • May 6, 2025

Ik heb alles al geprobeerd wat in de fora wordt voorgesteld. Van wat ik lees, is dit een probleem dat meer voorkomt met oneplus telefoons. Van wat ik lees is een reset de oplossing.

Kan een moderator svp een reset uitvoeren?

Beste ​@Rene-1975 , wat ik al eerder schreef, wacht s.v.p. de reactie van een moderator hier af binnenkort.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • May 6, 2025

Hi ​@Rene-1975,

Je vraag is inmiddels al beantwoord in je andere topic: https://forum.simyo.nl/buitenland-88/internet-buitenland-oneplus-werkt-niet-kunnen-jullie-mijn-simkaart-resetten-49616

Volgens de huisregels is het niet toegestaan om dubbele topics te openen. Zou je hier in de toekomst rekening mee willen houden? Dan houden we het forum overzichtelijk voor iedereen. :)

Ik sluit dit topic daarom nu. Bedankt voor je begrip!

Groet,
Seren