.

Beantwoord

Geen provider in Duitsland, overstap naar Simonly ?

  • 29 January 2013
  • 5 reacties
  • 730 Bekeken

Ik ben op moment voor vakantie in Duitsland. Volgens mij staan alle instellingen in mijn profiel correct, maar ik heb echter geen ontvangst. Ook als ik een duitse provider handmatig kies krijg ik de melding: toegang geweigerd. Kunt u nagaan wat er bij mij aan de hand is, waarbij de opmerking dat ik recentelijk (december ) overgestapt ben van simyo prepaid naar simyo abonnement?

Daarnaast heb ik 17 jan een ticket ingediend voor de trage internet ontvangst (100 kb/s ipv 1 Mb/s), misschien ook te maken met deze overgang. Kunt u aangeven hoe het daarmee staat ? (ticket #352237). 
icon

Beste antwoord door Alex 31 January 2013, 11:09

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum aduiman58,

Zou je je toestel even uit/aan kunnen zetten? Ik heb je aansluiting namelijk hersteld op het netwerk. Kun je daarna opnieuw proberen connectie te maken met een buitenlands netwerk en laten weten of het werkt? De email is zojuist ook beantwoord.

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Gisteren werkte het nog niet, maar vanochtend wel verbinding met E-plus! Het werkt dus. Blijkbaar moet er een nachtje tussen zitten.
Bedankt voor de snelle actie. 

Vwb de andere melding/ticket: zodra ik terug in Nederland ben, zal ik de snelheid testen. 

Gr Ruud
Reputatie 2
Badge +1
Hey audiman58,

Bedankt voor jouw terugkoppeling. Goed om te horen dat alles naar behoren werkt.
H
Vwb de andere melding/ticket: zodra ik terug in Nederland ben, zal ik de snelheid testen. 


inmiddels terug in Nederland: ook dit probleem is opgelost, zit nu rond de 2 Mb/s.
Dit werkt een stuk prettiger. 
Bedankt !
Reputatie 5
Badge +10
Mooi om te weten dat het is opgelost. Bedankt voor het doorgeven.

Groetjes,

Alex

Reageer