.

Vraag

Geen ontvangst Zuid Noorwegen, wat kan ik doen?

  • 2 March 2023
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Wat vervelend dat die simkaart ineens niet meer werkt.

 

Daar koop je het toch niet voor? Je gaat er van uit dat dit soort dingen werken..

Ineens compleet geen verbinding meer.. Netwerken worden wel aangeduid maar de telefoon wordt niet verbonden. Dit na dat ik net heb opgewaardeerd..

 

Jammer

 

P.D.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @GlobalGardener,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je geen netwerkverbinding hebt in Noorwegen!

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd, hiermee maakt je simkaart opnieuw verbinding met het netwerk. Zou je je telefoon voor 10 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Hiermee zou je de reset voltooien. Mocht de reset niet geholpen hebben, dan kun je handmatig een netwerk selecteren in je telefoon. Vaak helpt dit :).

Ik hoor graag van je of het is gelukt zo!

Groetjes,
Roeqajja

Hallo Roeqajja,

dank je voor je antwoord.

Als ik “netwerken zoeken”  doe dan krijg ik 4 netwerken hier, 3 daarvan zijn “Verboden” en 1 is toegestaan.. Wanneer ik diegene neem die toegestaan is, dan krijg ik geen verbinding, maar neem ik 1 van de verboden netwerken, dan werkt het….

 

Dus nu heb ik wel meestal verbinding….

Ik zal je advies ook nog opvolgen.

Met vriendelijke groet

Peter

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @GlobalGardener,

Bedankt voor de update. Fijn dat je nu wel verbinding hebt kunnen maken met één van de netwerken. Je geeft aan dat jouw telefoon 3 '’verboden netwerken'' laat zien. Meestal gebeurt dit bij klanten die in het buitenland zijn die de optie '’internet en internet in het buitenland'’ hebben uitstaan (dit heeft dan te maken met VoLTE). Echter zie ik dit niet terug op jouw aansluiting. Zou je een screenshot kunnen plaatsen van de netwerken die je ziet? Dan kijk ik even met je mee. 

Groetjes,
Roeqajja

Reageer