.

Beantwoord

Geen netwerk in Indonesië. Wat nu?

  • 19 July 2017
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

Ga dit jaar weer naar Indonesie toe. de vorige keer was ik telefonisch en ook via sms niet bereikbaar .
alleen via een andere provider was dit echter wel mogelijk en niks aan de hand ! via netwerkkeus lukte dit ook niet.
bel met oudere niet stuk te krijgen Nokia .
icon

Beste antwoord door Asma 20 July 2017, 12:26

Bekijk originele reactie

2 reacties

Stond / staat je buitenland optie aan op je MijnSimyo > instellingen > netwerkinstellingen.

Na aanzetten telefoon herstarten.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Bullet,

Welkom op het Forum!

Ik vind het erg vervelend dat je geen netwerk kon verkrijgen in Indonesië! Maak je vooral geen zorgen, ik help je hiermee!

Volgens onze gegevens staat de optie 'Bellen in en naar het buitenland' aan op Mijn Simyo. Om ervoor te zorgen dat jij je simkaart de volgende keer probleemloos in Indonesië kunt gebruiken, heb ik deze instelling voor je gereset.

Mocht je de volgende keer toch geen netwerk kunnen verkrijgen, dan kun je het beste even je telefoon een ogenblik uit- en aanzetten. Op deze manier registreert je simkaart zich namelijk met de juiste instellingen op het netwerk.
Als jij je simkaart hierna nog steeds niet kunt gebruiken, dan kun je proberen via je telefoon handmatig naar een netwerk te zoeken.

Laat je ons weten of het lukt op deze manier?

@ Ray, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer