.

Beantwoord

Geen netwerk in Engeland

  • 9 December 2013
  • 8 reacties
  • 810 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Goedemorgen Simyo,
Ben nu voor de 2 keer weer in Engeland en heb alle instellingen goed staan ,maar nog steeds geen bereik. Kunnen jullie even wat resetten alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Charlene 10 December 2013, 15:17

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Al geprobeerd om met de hand een netwerk te kiezen? Mijn ervaring hier is dat alle netwerken zouden moeten werken, behalve Vodafone.
Hoi ja dat heb ik al gedaan maar dat werkt ook allemaal niet. Geen 1 netwerk kan ik kiezen
Reputatie 7
Badge +9
Overbodige vraag misschien maar staat bellen in/naar buitenland aan op Mijn Simyo?
Ja staat ook al aan heb net weer gekeken haha
Heb zelfs 2 x me netwerk instellingen hersteld .Heb namelijk een iPhone 4
Badge +8
Goedemorgen Simyo,
Ben nu voor de 2 keer weer in Engeland en heb alle instellingen goed staan ,maar nog steeds geen bereik. Kunnen jullie even wat resetten alvast bedankt.


Hoi Maxi,

Wat vervelend dat je geen netwerk hebt. Je Buitenland optie staat inderdaad gewoon aan. Je geeft aan dat je je netwerk instellingen hebt hersteld, en dat alle instellingen goed staan. Dan ga ik ervan uit dat je ook de optie Roaming aan hebt staan, toch?
Heb je ook al een handmatige reset geprobeerd?
-Aan/uit knop ingedrukt houden samen met de thuisknop (ronde knop scherm)
-Allebei indrukken en ingedrukt houden tot appeltje wegvalt en weer omhoog komt
Hij gaat nu langzaam weer opstarten en zal zichzelf aanmelden op het netwerk.

Ik hoor graag van je of je dan wel handmatig een netwerk kunt selecteren.

Groetjes,
Charlene
Hoi charlene,

Nou ik heb Aan/uit knop ingedrukt samen met de thuisknop (ronde knop scherm) en ik kan nu wel sms'en. Ga straks effe testen of ik ook kan bellen en gebeld worden

Alvast erg bedankt
Badge +6
Hoi charlene,

Nou ik heb Aan/uit knop ingedrukt samen met de thuisknop (ronde knop scherm) en ik kan nu wel sms'en. Ga straks effe testen of ik ook kan bellen en gebeld worden

Alvast erg bedankt


Hoi Maxi,

Fijn dat lukt om nu wel te sms'en. Ik ben erg benieuwd of je nu zelf kunt bellen en gebeld kunt worden. Kan je dit laten weten?

Reageer