.

Beantwoord

Geen netwerk in Canada

  • 26 June 2013
  • 2 reacties
  • 268 Bekeken

Hoi Simyo,

Ik ben op dit moment in Canada. Ik gebruik een Sony Ericsson J110i, prepaid. Het probleem is echter dat ik geen netwerk heb. Als je het toestel googlet op afbeeldingen heb je wel een idee van mijn situatie.

Ik heb de optie om een netwerk te vinden in mijn mobiel al gevonden, maar het antwoord wat ik krijg als ik naar een netwerk zoek is 'geen netwerken beschikbaar'. Bellen in het buitenland heb ik al ingeschakeld via de website.

Hoop dat jullie me kunnen helpen.
David.
icon

Beste antwoord door Scotsman 26 June 2013, 14:55

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Volgens mij is de Sony Ericsson J110i een dual band 900/1800 Mhz mobiel, dus werkt hij niet in N. Amerika. Daar heb je een tri- of quad band apparaat nodig.
Badge +8
Hoi Simyo,

Ik ben op dit moment in Canada. Ik gebruik een Sony Ericsson J110i, prepaid. Het probleem is echter dat ik geen netwerk heb. Als je het toestel googlet op afbeeldingen heb je wel een idee van mijn situatie.

Ik heb de optie om een netwerk te vinden in mijn mobiel al gevonden, maar het antwoord wat ik krijg als ik naar een netwerk zoek is 'geen netwerken beschikbaar'. Bellen in het buitenland heb ik al ingeschakeld via de website.

Hoop dat jullie me kunnen helpen.
David.


Hoi dpacuk,

Je zou inderdaad eens moeten nagaan of je toestel geschikt is voor het netwerk daar.
Het is namelijk inderdaad zo dat ze in Noord-Amerika van een ander soort netwerk gebruik maken. Daarom moet je toestel geschikt zijn voor tri- of quad band.

Laat je het even weten of je erachter kunt komen?

Groetjes,
Charlene

Reageer