Skip to main content

.

Ik heb geen netwerk en geen internet in het buitenland. Ik heb een Oppo Reno, alles staat aan in de Simyo app, ik heb de telefoon aan en uit gezet, nieuwe APN access point geprobeerd, handmatig provider selecteren maar geen geluk. Kunnen jullie de simkaart resetten? Dank!

Hoi @Ei-844,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je internet niet werkt ondanks alle stappen die je zelf al hebt genomen. Ik heb jouw simkaart een reset gegeven. Als je dit bericht leest mag je jouw telefoon 15 minuten uitzetten. Hierna zou je internet weer moeten werken. Laat je mij weten of het is gelukt?

Groetjes,
Seren


Hoi, ik heb nu weer netwerk en internet. Bedankt!


Ik heb vandaag 1 juni 24 geen data en geen internet. Is er een storing?

Het is er vervelend omdat je ineens niet meer in de winkels kan betalen.


In winkels kun je als alternatief gewoon met je pinpas betalen of contant @Far 

Heb je je toestel al eens herstart?

Werkt het ook niet in een ander toestel, dit ter controle?

 


Hoi @Far,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je internet het niet meer doet. Het is wellicht goed om het stappenplan op onze website door te lopen. Mocht je hierna nog steeds geen internet hebben, hoor ik dat graag. Dan kijken we even naar de vervolgstappen.

Thanks voor je input @J.D.L.!

Groetjes,
Seren