Skip to main content
Vraag

Geen mobile data in het buitenland

  • April 15, 2025
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Als ik naar het buitenland ga, valt mijn mobile data uit. Ik heb dit steeds in België.

Roaming staat aan en automatisch zoeken naar netwerk ook.

Als ik het toestel in België opnieuw opstart dan heb ik wel mobile data.

Ik heb ook een  keer geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren. Dat lukte wel.

Wat ik ook probeer, zodra ik weer terug België in ga, dan heb ik hetzelfde probleem.

Ik gebruik een e-sim kaart en een Motorola 5G.

In het verleden ging dat altijd goed maar ineens niet meer.

Wie kan mij hier bij helpen ?

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • April 15, 2025

Beste ​@kees1956 , zie onderstaande lijk voor een mogelijke oplossing:

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp/internet-doet-het-niet


  • auteur
  • Beginner
  • April 15, 2025

Beste ​@kees1956 , zie onderstaande lijk voor een mogelijke oplossing:

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp/internet-doet-het-niet

Beste JanD, de oplossing zit daar niet bij.

Kruistest kan niet want het gaat hier om een e-sim en mijn oudere toestel ondersteund dit niet.