Ik krijg via Simyo geen internet. Alle instellingen al nagelopen zowel via Simyo als mijn telefoon zelf. Ook handmatig providers laten zoeken, Telefoon is verbonden met nieuw netwerk, maar bij surfen geeft het geen internet aan en ook geen internet na opnieuw opstarten. Kan iemand mij misschien helpen? Ik heb een reset van de Simkaart gezien bij een ander antwoord…
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je geen internetverbinding kunt krijgen. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing maar daar heb ik wel wat meer informatie voor nodig. Bijvoorbeeld:
- Staat je roaming aan?
- Welk toestel heb je?
- Kun je wel bellen?
Voor nu wil ik je deze twee pagina's sturen: Mobiel internet in het buitenland instellen en Handmatig mobiel internet instellen. Misschien kun je nog even dubbel checken of alle instellingen juist staan (check vooral de APN-instellingen). Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen. Voor nu heb ik in ieder geval je simkaart een reset gegeven. Als je jouw telefoon even 10 minuten uitschakelt zou het hierna weer moeten werken. Zo niet, hoor ik dat graag. Dan kijken we samen verder naar een oplossing.
Groetjes,
Seren
Hallo Seren,
Dank voor jouw antwoord. De antwoorden zijn:
roaming staat aan
iPhone
bellen is mogelijk
alle instellingen bij APN zijn conform
10 minuten uitgezet en herstarten gedaan
Dit heeft allemaal niet geleid tot een oplossing van het probleem. Ik vind het nu wel vervelend worden.
Ik hoor graag wanneer het wel werkt.
vr.gr.
Hallo Seren,
Ik heb zojuist getest zonder Wifi, maar nu werkt het wel gelukkig.
Dank voor de hulp.
vr.gr.
Hoi
Bedankt voor je bericht.
Fijn om te horen dat alles weer werkt en je verbinding hebt.
Groetjes,
Ashley
Kunnen jullie dit topic sluiten voor mij?
Dank en groet.
Kunnen jullie dit topic sluiten voor mij?
Dank en groet.
Bij deze sluit ik dan de topic!
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.