.

Beantwoord

Geen internetverbinding in het buitenland, instellingen zijn goed. Wat nu?

  • 24 August 2014
  • 4 reacties
  • 380 Bekeken

Badge
Ik krijg het niet voor elkaar om mobiel internet in het buitenland te activeren. Heb alle vinkjes die aan moeten aan staan (netwerkverbinding/dataroaming) ik heb mijn toestel al meerdere keren uit en aan gezet en zit ook al op portalmmm.nl. Ik heb internet in het buitenland geactiveerd maar ik vraag me af of dit goed is doorgekomen?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Dries 27 August 2014, 09:28

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Een paar dagen geleden gemeld dat ik in Frankrijk geen internetverbinding tot stand kreeg. Ik kreeg de melding dat ik geen geldig internetabo voor buitenland had terwijl ik in mijn instellingen de optie op aan had staan. En ja ik had dataroaming aan staan. Gezien het aantal soortgelijke meldingen op het simyoforum lijkt het me meer een probleem van simyo en niet van al die gebruikers.
Badge
Ik kreeg op mijn telefoon dus de melding dat ik geen abo had, niet van een simyomedewerker 😉
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Hann89 en m4gever,

Graag heet ik jullie beiden welkom op het forum! Ik heb dit topic verplaatst naar het subforum Buitenland. Zo kunnen andere gebruikers dit topic beter vinden :)

Ik snap dat het erg vervelend is dat internet niet werkt in het buitenland, dat hoort gewoon te werken. Zo te lezen staan de instellingen wel goed. Ik heb het doorgezet naar onze technische afdeling om te controleren. Als ik daar een terugkoppeling van heb, laat ik dat in dit topic weten.

@m4gever, Bij Simyo zijn er geen bundels waar je voordelig kunt bellen en/of internetten in het buitenland. Die melding die je krijgt klopt dus. Al het verbruik in het buitenland valt direct buiten je bundel. Zie hier onze tarievenpagina.

Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik dat weten. Heb ik voor nu jullie vragen goed beantwoord?
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Hann89,

Ik krijg krijg net te horen dat de instellingen nu goed zijn. Er was iets aan de hand met instellingen van jouw aansluiting op het netwerk. Dat is nu verholpen. Als je je telefoon uit/aan zet zou je moeten kunnen internetten.

Wil je laten weten of je nu wel kan internetten in het buitenland?

Reageer