.

Beantwoord

Geen internetverbinding in buitenland, hoe kan dit?

  • 7 March 2016
  • 6 reacties
  • 233 Bekeken

Beste heer/mevrouw,

In het verleden is het mij nog nooit gelukt om in het buitenland te internetten. Ik zet iedere keer roaming én gegevensnetwerk aan, maar vervolgens maakt mijn telefoon geen verbinding met een datanetwerk. Ik heb dit geprobeerd bij verschillende buitenlandse providers, maar niets werkt.

Nu ga ik deze week voor een aantal dagen naar Hongarije en ik zou erg graag gebruik kunnen maken van mobiel internet. Weet u wellicht waar het probleem zit bij mijn abonnement/telefoon (Samsung Galaxy S4)?

Hopelijk kunt u mij helpen.

Vriendelijke groet,
Marlous
icon

Beste antwoord door Angelica 8 March 2016, 11:47

Bekijk originele reactie

6 reacties

En internet en/of bellen in het buitenland op je Mijn Simyo staat ook aan?
En internet en/of bellen in het buitenland op je Mijn Simyo staat ook aan?

Dat staat beide aan, dus daar kan het niet aan liggen.
Telefoon herstarten geeft ook geen resultaat? En handmatig zoeken naar een netwerk?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Marlous1234,


Welkom op het forum van Simyo. 🆒

Wat vervelend om te lezen dat je internet het niet doet en dat je hier vaker last van hebt gehad. De instellingen staan inderdaad goed. Heeft de tip van Raytje geholpen? Voor de zekerheid ga ik een reset uitvoeren op je simkaart. Dit houdt in dat deze opnieuw op het netwerk wordt geplaatst. Zou je je telefoon voor tien minuten uit willen zetten?

Je kan ook nog even naar de instellingen op je telefoon kijken via deze link.

Hou je ons op de hoogte als je kan internetten?

@Raytje, thanks! Lekker bezig :D

Groetjes, Angelica
Bedankt Raytje en Angelica voor alle tips en hulp! De tips van Raytje heb ik in het verleden (iedere keer wanneer ik in het buitenland was) allemaal geprobeerd, helaas zonder resultaat.

Ik heb mijn telefoon nu uitstaan en ik hoop dat het werkt! Ik vertrek morgen naar Hongarije, dus ik houd jullie op de hoogte of het gewerkt heeft.

Nogmaals bedankt!

Gr. Marlous
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Marlous1234,

Graag gedaan! En fijn dat je ons op de hoogte houdt 🙂 Veel plezier in Hongarije 🆒

Groetjes, Angelica

Reageer