.

Beantwoord

Geen internet in Zweden en Duitsland. Hoe kan dat?

  • 3 September 2019
  • 1 reactie
  • 364 Bekeken

Hallo,

Ik ben zojuist op reis geweest naar Zweden via Duitsland en had in beiden geen internet terwijl de optie wel aan staat in mijn abonnement en en gegevens roaming ingesteld staat op mijn telefoon. Pas in Nederland kreeg ik weer internet. Ik kon in zweden slecht op 1 van de 5 beschikbare netwerken aanmelden. Ik heb mijn telefoon meerdere malen opnieuw opgestart en alle met alle beschikbare netwerken geprobeerd verbinding te maken. Hoe kan dit en hoe kan het opgelost worden?

Bedankt.

Bram Wolf
icon

Beste antwoord door Jihane 4 September 2019, 10:04

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Goedemorgen Bram,

Welkom op het Simyo Forum!

Dat is natuurlijk niet fijn! Ik heb jouw aansluiting er meteen bij gepakt en ik zie dat je internetoptie in het buitenland netjes aan staat. Voor de zekerheid heb ik deze optie een reset gegeven, waarmee de instellingen vernieuwd worden. Dat is een soort opkikker!

Verder zijn er nog wat instellingen die je kunt aanpassen om te kunnen internetten in het buitenland. Hier lees je daar alles over. Onder het kopje 'Doet internet in het buitenland het daarna niet? Pas de APN aan', staan vooral zinnige tips.

Ik ben nog wel erg geïnteresseerd in dat je in Zweden op 1/5 van de netwerken kon. Wat voor melding kreeg je bij de overige 4/5?

Ik hoor het graag van je! Natuurlijk zijn mijn tips vooral voor de volgende keer dat je naar het buitenland gaat, maar ik zoek graag met je uit wat er precies speelde.

Groetjes,
Jihane

Reageer