Skip to main content

Ik ben in Spanje en mijn internet functioneert alleen op de WiFi van het hotel. Pas overgestapt naar Simyo en daarvoor bij KPN nooit problemen gehad. Heb alle tips al gedaan (instellingen opnieuw, telefoon uitzetten en weer aan, instellingen gecheckt en alles staat goed) maar niets helpt. Buiten het hotel kan ik niets met m'n telefoon. Hier baal ik enorm van. Wat is de oplossing??

Hi @Inqqie,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen internet hebt in Spanje!

Ik zie dat je inmiddels contact hebt met onze klantenservice hierover. Ik raad aan om het contact via één kanaal te bewaren om verwarring te voorkomen. Mijn collega's van de klantenservice helpen je graag verder hiermee. 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Ja, doe ik. Zag in eerste instantie de WhatsApp mogelijkheid niet maar wel het Forum. Vandaar. Maar ik hoop dat ze t kunnen oplossen. Tot nu toe helaas nog niet gelukt...


Reageer