Skip to main content

.

Kan mijn verbinding gereset worden? 

Als ik op internet via de browser wil zoeken, komt het bericht “ mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk” ( zie bijlage). Alle instellingen staan goed ( zie bijlage 2) . Er is beltegoed ( bijlage 3) en in mijnsimyo staan de buitenlandinstelinngen goed ( bijlage 4). Het enige dat ik niet heb gedaan is de kruistest: dat lukt niet omdat ik op vakantie ben. Kan dit opgelost worden door Simyo?

PS ook telefoon diverse malen helemaal uitgezet

Hi ​@Frejus25,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internetverbinding niet werkt in Italië!

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op je internetoptie. Zou je je telefoon voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Dit is om de reset te voltooien.

Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen.

Groetjes,
Roeqajja

Hi ​@Frejus25,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internetverbinding niet werkt in Italië!

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op je internetoptie. Zou je je telefoon voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Dit is om de reset te voltooien.

Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen.

Groetjes,
Roeqajja

het is niet gelukt. Ik zie steeds heel kort (0,2 sec) 4g bovenaan. Voor de reset stond er permanent 3G, maar het werkte niet. Op 5 mei stond er niets. Tussendoor niet meer geprobeerd. 
De reset heeft dus niet geholpen.

Hi ​@Frejus25,

Bedankt voor je reactie. Jammer om te horen dat de reset niet heeft geholpen!

Heb je al geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren in je telefoon? Dit wilt vaak helpen!

Ook is het een goed idee om je APN instellingen te controleren via onze Toestelhulp.

Ik hoor graag van je of dit verbetering heeft opgeleverd. Indien dit niet heeft geholpen, zou een kruistest van belang zijn. Hiermee kunnen wij uitsluiten of het probleem aan je simkaart of telefoon ligt.

Groetjes,
Roeqajja

Ik ben nu weer terug in Nederland. Wat kan ik nu het beste doen? 
PS het 4-G internet werkt in Nederland wel.

Reageer