Ik kan niet internetten in het buitenland. Ik heb alle truukjes vd website al geprobeerd. Kunnen jullie mijn buitenland internet resetten.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen internet hebt in het buitenland. Je geeft aan alles al te hebben geprobeerd op de website, voor de volgende keer zou het handig zijn als je zou vermelden wat je hebt geprobeerd zodat wij (de moderators) makkelijker kunnen troubleshooten.
Voor nu heb ik je simkaart een reset gegeven. Als je jouw toestel 15 minuten uitzet zou jouw internet daarna weer moeten werken.
Groetjes,
Seren
Dankjewel, het werkt nu. Wel raar dat dit vaker gebeurt met dit nummer. Ons andere simyo abonnement heeft hier geen last van.
Hoi
Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat je internet nu weer werkt in het buitenland!
Ik zie dat je een best oude simkaart hebt, dit zou de reden kunnen zijn waarom het vaker gebeurd dat je geen internetverbinding meer hebt. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan stuur ik je graag kosteloos een nieuwe simkaart op .
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.