Skip to main content
Dit jaar 3x in het buitenland (3verschillende landen) geweest, (binnen Europa ) en telkens hetzelfde probleem.

Is er binnen mijn abbonement iets niet goed ingesteld ?

Graag hoor ik van u.

M.H.C. Hachmang
Hi Hubertha,



Leuk je hier op het forum te mogen verwelkomen! :)



Wat tof dat je al drie keer op reis naar het buitenland geweest bent dit jaar zeg, daar wordt menigeen wel jaloers op natuurlijk. 🙂 Wellicht zou het nog jaloersmakender zijn als je daar ook had kunnen internetten via het mobiele netwerk. In je gegevens zie ik dat alles in Mijn Simyo al goed staat ingesteld. Ik denk daarom dat er toch nog wat instellingen missen in je telefoon. Kun je hier jouw telefoon selecteren en de stappen doorlopen? Het zou in het vervolg dan gewoon moeten werken.



Laat je het weten als je nog vragen hebt? :)



FIjne dag nog verder!



Groetjes,

Thomas
Kun je hier jouw telefoon selecteren en de stappen doorlopen?

@Thomas, het is duidelijk nog te vroeg voor jou vanochtend...



Hubertha, hij bedoeld denk ik hier.
Kun je hier jouw telefoon selecteren en de stappen doorlopen?

@Thomas, het is duidelijk nog te vroeg voor jou vanochtend...



Hubertha, hij bedoeld denk ik hier.




Haha ik denk het ook! 🙂

Reageer