Ik ben nu in Spanje en heb geen internet. Alle instellingen staan goed zoals geadviseerd wordt en ook staat in de Simyo app internet in het buitenland aan. Ik lees dat het zin heeft om de Sim kaart te laten resetten. Zouden jullie dit voor mij willen doen?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen internetverbinding hebt in Spanje! Het is inderdaad goed om even te checken of je instellingen goed staan in je telefoon (roaming en mobiele data aan) en in Mijn Simyo (internet in buitenland aan). Via onze Toestelhulp kun je je toestel opzoeken en handmatig je internet instellen door middel van de APN instellingen. Ook wilt het wel eens helpen om handmatig een netwerk te selecteren, dit kun je ook via de Toestelhulp opzoeken.
Als dit allemaal geen resultaat heeft opgeleverd, wil ik graag je simkaart resetten. Hiermee maakt je simkaart opnieuw verbinding met het netwerk. Stuur mij dan gerust een privébericht met je 06-nummer en persoonlijke gegevens (geboortedatum, volledige adresgegevens en e-mailadres). Ik pak je aansluiting er dan even bij.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.