.

Beantwoord

Geen Internet in buitenland. Wat nu?

  • 21 July 2017
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Net overgestapt naar SimOnly en alle instellingen volgens mij goed staan maar geen Internet. Wel verbinding met Movistar.
Zit in Spanje met Lumia 950

Kunnen jullie de netwerkinstellingen aan jullie kant controleren ?
icon

Beste antwoord door Asma 21 July 2017, 16:43

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi WilvertB,

Welkom op het Forum!

Oh, dat is balen! 😞 Ontzettend vervelend dat je niet kunt internetten in Spanje. :(

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je de optie 'Internet op je mobiel in het buitenland' al aan hebt staan. Om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk kunt internetten in Spanje, heb ik deze optie voor je gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon even uit en aan te zetten. Op deze manier registreert je simkaart zich opnieuw met de juiste instellingen op het netwerk.

Wanneer het probleem blijft bestaan, dan kun je controleren of je de optie '(data)roaming' aan hebt staan op je telefoon. Staat deze optie al aan? Dan kun je het beste je internetinstellingen stap voor stap nalopen met behulp van onze Toestelhulp. Als je in het buitenland niet kunt internetten, dan komt dit namelijk vaak door verkeerde internetinstellingen. Het is belangrijk dat 'portalmmm.nl' is ingesteld als APN, 'KPN' als gebruikersnaam en 'GPRS' als wachtwoord.

Laat je mij weten of je internet nu werkt met de bovenstaande instructies?

Groetjes,
Asma
Ja, het werkt nu.
Die instellingen had ik overigens allemaal al geprobeerd dus ik denk dat jouw reset de laatste ontbrekende schakel was.
THX!
(vanaf het strand 😉
Badge +7
Hoi WilbertB,

Wat fijn dat je internet nu wel werkt! Veel plezier ervan en geniet van het mooie weer en het strandleven daar :D

Groetjes,
Samantha

Reageer