Skip to main content
Vraag

Geen internet in buitenland?

  • 18 July 2024
  • 4 reacties
  • 42 Bekeken

 

Ik heb een vraagje! Ik ben in Kroatie en heb geen 4g internet Mijn zoon met hetzelfde abonnement wel. Roaming staat aan, bellen en internetten in het buitenland staat aan en we hebben dezelfde kroatische provider. Alle instellingen zij  hetzelfde.

Bij simwissel.werkt zijn sim wel in mijn telefoon, mij  sim in zijn telefoon niet. 

Bij de status van de sim staat bij mij geen roaming, bij hem wel, terwijl alle settings hetzelfde zijn.

Kan simyo sim resetten?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Gerard1973,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen internetverbinding hebt in Kroatië!

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op je simkaart, zou je je telefoon nog even voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Dit is om de reset te voltooien. Ik hoor dan graag van je of dit verbetering heeft opgeleverd. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Dank je wel. Het was al opgelost doornoverstap naar eSim en nieuwe APN aan te maken. Ik kon even niet zo snel mijn post meer vinden om dat te melden

 

Het enige probleem is nu nog  dat ik iedere dag mijn telefoon opnieuw moet opstarten om weer 4g te hebben.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Gerard1973,

Fijn om te horen dat je internet weer werkt!

Wat ik mij wel afvraag is of je nog steeds je telefoon moet herstarten om je internet werkend te krijgen, mocht dit het geval zijn hoor ik dat graag. Dan kijken we samen naar een oplossing!

Groetjes,
Seren 

Reageer