Skip to main content

.

Beste, ik heb vanaf dinsdag geen internet in Duitsland...

Ik heb alle handelingen die worden gevraagd uit gevoerd...Dit alles omdat ik twee mnd geleden en half mei ook al dit probleem hebt gehad in Duitsland

Handmatig netwerk selecteren etc.

Instellingen toestelhulp gedaan.

Opnieuw opstarten.

Alleen de reset heeft beide keren geholpen en zou ik graag de reset via deze weg weer willen vragen.

Mijn partner heeft hetzelfde toestel en abonnement en heeft dit probleem niet...instellingen staan ook hetzelfde.

Alvast dank

Als je de sim met je partner wisselt, verplaatst het probleem zich dan ook @Lutami ?

Als je de sim met je partner wisselt, verplaatst het probleem zich dan ook @Lutami ?

Hallo,

ik heb de sim gewisseld en ik heb internet....lig het dan aan mijn toestel?

Als je de sim met je partner wisselt, verplaatst het probleem zich dan ook @Lutami ?

Hallo,

ik heb de sim gewisseld en ik heb internet....lig het dan aan mijn toestel?

Dat zou heel goed kunnen, je kunt de mobiele/wifi/Bluetooth-instellingen eens resetten binnen je toestel en kijken of het dan weer werkt @Lutami 

Hi @Lutami,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen internet hebt in het buitenland!

Als je met dezelfde simkaart in een andere telefoon wel internetverbinding hebt, dan is de kans groot dat een bepaalde instelling niet goed staat in je toestel! Zou je een screenshot kunnen delen van je APN-instellingen? Dan kijk ik graag even met je mee of deze goed staan. 🙂

Bedankt voor je hulp! @J.D.L. 

Groetjes,
Roeqajja

Reageer