Hoi @PaulS,
Bedankt voor je bericht.
Heb je momenteel helemaal geen internet verbinding of is deze traag in het buitenland?
Ik zie namelijk dat je de onbeperkte prepaid bundel hebt met vertraagd internet. Het kan dus inderdaad wat langer duren voordat bepaalde dingen laden.
Ik zie graag je reactie tegemoet.
Groetjes,
Ashley
Goedemorgen.
Je antwoord kan kloppen, maar Simyo kiest ervoor om de lijn zodanig af te knijpen dat de aangeboden maximale snelheid nooit wordt gehaald. Sterker, het is virtueel nul en niet werkbaar. Het ligt dus niet aan jullie Duitse partner provider.
Ergo: het is een nepaanbieding.
Deze conclusie is ook te trekken als je kijkt naar de lange analogie van klachten van klanten hierover, die ik zojuist heb gevonden.
Ik stap over naar een ander, zojuist een e-sim verkregen die werkt als een tierelier met 56kbs.
Hi @PaulS,
Bedankt voor je reactie.
Ik ben met je mee gaan kijken en ik zie op je aansluiting inderdaad dat je een bundel met onbeperkte data op lage snelheid hebt. Met deze bundel kan je eigenlijk niet veel, behalve appjes versturen (foto's of video's versturen gaat al lastig), navigeren en e-mails zonder bijlage openen. Deze informatie staat ook op onze website.
Jammer om te horen dat je hierdoor over bent gestapt naar een andere provider. Wij hopen dat je nieuwe provider beter bij je wensen aansluit!
Groetjes,
Roeqajja