.

Beantwoord

Geen internet in Duitsland. Hoe kan dat?

  • 17 May 2017
  • 1 reactie
  • 193 Bekeken

Badge +2
Vandaag en gisteren kon ik niet internetten in Duitsland, was er een storing ofzo? Wat ik ook probeerde hij deed het niet totdat ik bijna de grens overging heeft die nog heel ff gewerkt 4cent verbruikt. Knap irritant als je alles goed hebt staan maar geen internet.
icon

Beste antwoord door Asma 18 May 2017, 11:47

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Gewoonrobert,

Ik vind het ontzettend vervelend dat je niet kon internetten in Duitsland! 😞 Het is goed te begrijpen dat dit erg irritant is, als alle instellingen gewoon goed staan.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie inderdaad dat de optie 'Internet op je mobiel' aanstaat op Mijn Simyo. Volgens onze gegevens heb je de optie 'Internet op je mobiel' op 17 mei rond 07:30 uur gereset. Hierna heeft je internet eventjes gewerkt. Heb jij je telefoon toevallig na het resetten van deze instelling uit- en aangezet?

Als jij je in het buitenland bevindt, dan kan het wel eens voorkomen dat je telefoon geen netwerk kan verkrijgen. In dit geval kun je het beste even controleren of (data)roaming aanstaat op je telefoon. Werkt het hierna nog steeds niet? Dan helpt het vaak als jij je telefoon uit- en aanzet, waarna je handmatig op zoek gaat naar een netwerk.

Kun je het mij laten weten als je internet weer niet werkt wanneer jij je in het buitenland bevindt? Ik help je hier dan graag mee verder!

Ik heb nog wel een leuk nieuwtje voor je.. Vanaf 1 juni vervallen de roamingskosten. Dit houdt in dat jij je bundels kunt blijven gebruiken binnen Europa, zonder dat hier extra kosten buiten je bundel voor in rekening wordt gebracht. Meer informatie hierover kun je vinden op deze link.

Laat je het mij weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma

Reageer