.

Beantwoord

Geen internet buitenland, wat kan ik hieraan doen?

  • 7 August 2014
  • 2 reacties
  • 312 Bekeken

Ik heb de optie internet in buitenland een paar dagen geleden aangezet en kan nog steeds niet internetten in het buitenland. Mijn man zit bij een andere provider en die kan wel internetten. Ik heb een abonnement trouwens.
icon

Beste antwoord door Tiury 8 August 2014, 09:57

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +3
Heb je de diverse APN's geprobeerd? Daar kan het in zitten...https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/test-mee-de-internetten-buitenland-test-inschrijven-niet-meer-mogelijk-20485/index8.html#post75370  hier staan de resultaten en de diverse APN genoemd.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Iriskremer2, welkom op het Simyo forum! :D

Zoals Fressa zegt, kan het goed zijn dat het aan je internetinstellingen ligt. Ik zie dat je een nanosimkaart gebruikt, dus ik ga er van uit dat je een iPhone 5 hebt 🙂 Zou je de volgende stappen willen volgen?

Ga naar Instellingen > (Algemeen) > (Mobiel) Netwerk > Mobiel Datanetwerk en vul de volgende instellingen in:

- APN: portalmmm.nl
- Gebruikersnaam: KPN
- Wachtwoord: gprs

Je simkaart staat helemaal goed op het netwerk aangemeld, dus daar kan het gelukkig niet aan liggen.

Wil je me laten weten of het met deze instellingen is gelukt om online te komen? :D

@Fressa Bedankt voor het meedenken! 🙂

Reageer