Ik heb de optie internet in buitenland een paar dagen geleden aangezet en kan nog steeds niet internetten in het buitenland. Mijn man zit bij een andere provider en die kan wel internetten. Ik heb een abonnement trouwens.
Bladzijde 1 / 1
Heb je de diverse APN's geprobeerd? Daar kan het in zitten...https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/test-mee-de-internetten-buitenland-test-inschrijven-niet-meer-mogelijk-20485/index8.html#post75370 hier staan de resultaten en de diverse APN genoemd.
Hoi Iriskremer2, welkom op het Simyo forum! :D
Zoals Fressa zegt, kan het goed zijn dat het aan je internetinstellingen ligt. Ik zie dat je een nanosimkaart gebruikt, dus ik ga er van uit dat je een iPhone 5 hebt 🙂 Zou je de volgende stappen willen volgen?
Ga naar Instellingen > (Algemeen) > (Mobiel) Netwerk > Mobiel Datanetwerk en vul de volgende instellingen in:
- APN: portalmmm.nl
- Gebruikersnaam: KPN
- Wachtwoord: gprs
Je simkaart staat helemaal goed op het netwerk aangemeld, dus daar kan het gelukkig niet aan liggen.
Wil je me laten weten of het met deze instellingen is gelukt om online te komen? :D
@Fressa Bedankt voor het meedenken! 🙂
Zoals Fressa zegt, kan het goed zijn dat het aan je internetinstellingen ligt. Ik zie dat je een nanosimkaart gebruikt, dus ik ga er van uit dat je een iPhone 5 hebt 🙂 Zou je de volgende stappen willen volgen?
Ga naar Instellingen > (Algemeen) > (Mobiel) Netwerk > Mobiel Datanetwerk en vul de volgende instellingen in:
- APN: portalmmm.nl
- Gebruikersnaam: KPN
- Wachtwoord: gprs
Je simkaart staat helemaal goed op het netwerk aangemeld, dus daar kan het gelukkig niet aan liggen.
Wil je me laten weten of het met deze instellingen is gelukt om online te komen? :D
@Fressa Bedankt voor het meedenken! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.