Skip to main content

.

Hallo, ik heb een iPhone 14pro, gebruik dual Sim. Zit in het buitenland. Heb van mijn KPN provider het data tegoed opgebruikt. Heb voor 12,50 bij de Simyo provider een bundel gekocht. Nu krijg ik het maar niet voor elkaar om internet via Simyo te krijgen. Alles al geprobeerd wat er als voorstellen in de help vragen staat genoteerd. Graag snel hulp, ik zit bijna zonder tegoed 😊

Hallo @Hank je schrijft dat je klant bent bij KPN, dan gaat een bundel van Simyo ook niet werken.

Of lees ik iets niet goed?

 


Hallo JanD, ik heb KPN als hoofd simkaart. En Simyo als tweede sim kaart. KPN is opgebruikt en heb daarom op de Simyo kaart voor 12,50 aan data gekocht. En die wil nu dus niet werken. Ik lees veel over een reset die uitgevoerd kan worden…

Hartelijke groeten, Hank. 


Hallo @Hank als je de KPN-sim even uitschakelt en alleen met Simyo werkt, lukt het dan wèl?

 


Net geprobeerd, wil ook niet 🥲. 


Heb ik eindelijk internet, is het buiten de bundel, via satelliet! Met dikke kosten! Gelukkig snel uit gezet. Is er iemand van Simyo die kan reageren?  Hartelijke groeten, Hank. 


Hoi @Hank,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt.

Fijn om te lezen dat je internet inmiddels werkend is! Zodra je simkaart verbinding maakt met een satelliet, versturen wij altijd een waarschuwing per sms zodat je hier op tijd van op de hoogte bent. Ik raad aan om in de toekomst handmatig een netwerk te selecteren zodra je simkaart verbinding maakt met een satelliet. Je simkaart maakt namelijk automatisch verbinding met het sterkste netwerk op dat moment. Ook kun je je mobiele gegevens uitschakelen of eventueel je toestel op vliegtuigmodus zetten.

Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd. Bedankt voor de hulp! @JanD en @abj 

Groetjes,
Roeqajja


Reageer