Skip to main content
Hallo,



Helaas heb ik (zoals blijkbaar meerderen op dit forum) ook het probleem dat ik geconfronteerd werd met het feit dat ik met geen mogelijkheid op internet kom in het buitenland (niet via mobiel netwerk althans).



Alle instellingen op mijn iPhone 5S en MijnSimyo kloppen, maar geen internet.



Ik heb verschillende keren internet in buitenland aan, uit, aan, etc gezet... dataroaming op mijn toestel aan, uit, aangezet... APN: internet, Gebruikersnaam: KPN en wachtwoord: GPRS, maarrrr.... geen internet.



De Simyo klantenservice bestaat overigens even niet in het weekend (merkwaardig voor een 24/7 dienst).



Ik baal hier enorm van.



Graag snel een goede oplossing.
De Simyo klantenservice is geen 24/7 dienst, althans wat het forum en de telefonische klantenservice betreft, dat is bekend. Maar ik hoor goede berichten over Twitter, via Twitter schijn je ook in het weekend een antwoord te krijgen.
Thanx! Ga ik ook proberen!
Na 3 dagen (tussen het genieten van mn vakantie door) me suf te zoeken naar oplossing, heb ik met dank aan Scottsman inderdaad via Twitter een waardevolle reactie gehad.



Instellingen:

Internet buitenland MijnSimyyo: aan



Op iPhone:

APN: internet

Gebr.Naam: KPN

WW: GPRS



EN ALS LAATSTE (dat was het probleem) 4G UIT!



Pfff... Goede hulp Simyo via Twitter, maar rampzalige instellingsaanpassingen en nergens een duidelijke informatie bij het knopje "internet aan".



Dat moet gebruiksvriendelijker!



Toch bedankt voor degenen die me geholpen hebben.
Hoi RolfM, welkom op het Simyo forum :)



Helaas vond je het onduidelijk welke stappen je moest nemen om weer online te komen. De internetinstellingen zijn per telefoon verschillend en 4G uitzetten is alleen maar nodig op een iPhone. Het is in dit geval juist de bedoeling om het instellingen menu zo eenvoudig mogelijk te houden, omdat het in de meeste gevallen wél meteen werkt 🙂 Overigens, de instellingen die je nu in je telefoon hebt staan zijn de juiste en hadden al in je telefoon moeten staan!



Ik ben blij dat Simyo Webcare je heeft geholpen via Twitter en dat je hier even een update hebt gegeven 🙂 Bedankt daarvoor!

Reageer