.

Beantwoord

Geen bereik pre-pay in buitenland

  • 25 July 2014
  • 5 reacties
  • 335 Bekeken

Ik woon net over de grens in Duitsland en heb, vanwege de gunstige tarieven, sinds kort een sim-kaart van Simyo (prepay, alleen bellen en sms). Ik heb gemerkt en gelezen dat het bellen en gebeld worden in het buitenland standaard is uitgeschakeld en dat je het bij 'mijn simyo' onder 'mijn instellingen en simkaart' kunt activeren. Nu staan er bij mij in dat menu alleen de keuzes 'aanbiedingen', 'acties' en 'notificaties verbruik', niets over buitenland. Hoe kan ik dit activeren?

Groet Bram
icon

Beste antwoord door Tiury 28 July 2014, 15:59

Bekijk originele reactie

5 reacties

Log in op mijn Simyo.
Ga naar overzicht en Scroll naar beneden. Daar kun je bellen en sms-en in het buitenland selecteren.
Hallo Lisa,

Dat is net het probleem. Als ik inlog zie ik nergens, niet bij 'mijn instellingen en simkaart', maar ook niet bij 'overzicht' of waar dan ook de optie bellen en sms-en in het buitenland. Bij 'overzicht' en vervolgens 'mijn instellingen' staat niets. ik kan wel 'onderling bellen' activeren of een internetbundel, maar niks over buitenland...
Reputatie 6
Badge +10
Hoi BdeGraaf, welkom op het Simyo forum 🙂

Er zijn helaas meer mensen waarbij dit voorkomt en we zijn achter de schermen hard bezig om deze opties weer zichtbaar te maken. Omdat het je nu niet zelf lukt om te doen, heb ik het meteen voor je gedaan 😉! Zou je je telefoon voor ongeveer 15 minuutjes uit willen zetten? Dan heeft je simkaart de kans om de de nieuwe optie te verwerken!

Zou je me het willen laten weten of je weer kunt bellen na het opstarten?

@Lisa10 Bedankt voor je reactie 🙂!
Hallo Tiury,

Ik heb gisteravond de telefoon opnieuw opgestart, en vandaag schakelde de telefoon gewoon vanzelf over naar een Duits netwerk toen het berkeik met KPN wegviel. Prima, bedankt!

Groet Bram
Reputatie 5
Badge +11
Hoi BdeGraaf, dankjewel voor je terugkoppeling 😃

Reageer