Woe 25/12 heb ik mijn esim succesvol geïnstalleerd en geactiveerd. Echter ik heb nu geen telefoon bereik meer en krijg deze, na tips uit forum, ook niet zichtbaar. Erg vervelend want ik ontvang ook geen verificatie sms voor diverse apps die ik moet gebruiken. Graag zsm hulp!
Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen verbinding kunt krijgen in het buitenland. Waar ben je op dit moment en welk toestel heb je? Kun je ook aangeven welke stappen je zelf hebt ondernomen, dan kan ik met je meekijken naar een oplossing. Wellicht kun je proberen om handmatig een netwerk te selecteren.
Ik hoor graag van je.
Groetjes,
Seren
Hoi Seren, ik heb een Motorola G85 5G en heb geprobeerd de instellingen in de app (buitenland bellen)aan te zetten met daarna opnieuw opstarten. Handmatig selecteren van netwerk ook; ik zie dan drie beschikbare netwerken (Movistar cnt claro) maar alledrie geen verbinding.
Hoi Seren, ik heb een Motorola G85 5G en heb geprobeerd de instellingen in de app (buitenland bellen)aan te zetten met daarna opnieuw opstarten. Handmatig selecteren van netwerk ook; ik zie dan drie beschikbare netwerken (Movistar cnt claro) maar alledrie geen verbinding.
Krijg je een foutmelding wanneer je een netwerk selecteert? Zo ja, wat zie je dan en zou je hier een screenshot van kunnen plaatsen?
Ik wil je graag helpen maar via het forum is de reactietijd altijd wat langzamer, wellicht is het makkelijker als je telefonisch contact opneemt met onze klantenservice. Zij kunnen je dan telefonisch sneller helpen .
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.