Skip to main content

.

Woe 25/12 heb ik mijn esim succesvol geïnstalleerd en geactiveerd. Echter ik heb nu geen telefoon bereik meer en krijg deze, na tips uit forum, ook niet zichtbaar. Erg vervelend want ik ontvang ook geen verificatie sms voor diverse apps die ik moet gebruiken. Graag zsm hulp! 

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid. 

Hoi ​@LCW,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen verbinding kunt krijgen in het buitenland. Waar ben je op dit moment en welk toestel heb je? Kun je ook aangeven welke stappen je zelf hebt ondernomen, dan kan ik met je meekijken naar een oplossing. Wellicht kun je proberen om handmatig een netwerk te selecteren

Ik hoor graag van je. 

Groetjes,
Seren


Hoi Seren, ik heb een Motorola G85 5G en heb geprobeerd de instellingen in de app (buitenland bellen)aan te zetten met daarna opnieuw opstarten. Handmatig selecteren van netwerk ook; ik zie dan drie beschikbare netwerken (Movistar cnt claro) maar alledrie geen verbinding. 


Hoi Seren, ik heb een Motorola G85 5G en heb geprobeerd de instellingen in de app (buitenland bellen)aan te zetten met daarna opnieuw opstarten. Handmatig selecteren van netwerk ook; ik zie dan drie beschikbare netwerken (Movistar cnt claro) maar alledrie geen verbinding. 

Krijg je een foutmelding wanneer je een netwerk selecteert? Zo ja, wat zie je dan en zou je hier een screenshot van kunnen plaatsen?

Ik wil je graag helpen maar via het forum is de reactietijd altijd wat langzamer, wellicht is het makkelijker als je telefonisch contact opneemt met onze  klantenservice. Zij kunnen je dan telefonisch sneller helpen 😊.


Reageer