.

Beantwoord

Geen bereik in Qatar

  • 6 September 2013
  • 3 reacties
  • 772 Bekeken

Badge
Ik was in augustus een week in Qatar en had daar totaal geen bereik. Zodra ik uit het vliegtuig kwam zette ik mijn telefoon weer aan en kon kiezen uit twee netwerkproviders (Vodafone en O2 geloof ik) maar daar kon ik allebei niet op aansluiten met mijn sim-kaart en dus was ik gedwongen om daar een SIMkaart te kopen en de hele week met prepaid te bellen.
Dat was, zeker direct bij aankomst, knap onhandig en betekende bovendien dat ik mijn zoon daar niet kon bellen of dat ik daar voor hem ook een extra SIM kaart had moeten kopen (hij heeft ook Simyo en was mee op reis).

Op zich kan ik me voorstellen dat Qatar niet een plek is waar jullie bereik geven maar ik zou dat graag van tevoren geweten hebben.
icon

Beste antwoord door Alex 9 September 2013, 12:00

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Overbodige vraag misschien, maar bellen in/naar het buitenland stond wel aan op Mijn Simyo?
Badge
Ja (natuurlijk)...
Reputatie 5
Badge +10
Hoi droppie,

Allereerst wil ik aangeven het erg vervelend te vinden dat je geen contact met een buitenlands netwerk kon krijgen in Qatar. Als ik de aansluiting, waarmee je ook op het forum ingelogd bent, bekijk zie ik echter niet dat de optie 'bellen in/naar het buitenland' aan staat.

Of gaat het om een andere aansluiting? Ik zie namelijk dat je meerdere aansluiting hebt. Als het om een andere aansluiting gaat, wil je mij dan een privé bericht sturen met het juiste telefoonnummer?

In Qatar kun je normaal gesproken overigens wel gewoon van onze diensten gebruik maken.

Groetjes,

Alex

Reageer