.

Beantwoord

Geen bereik in het buitenland. Hoe los ik dat op?

  • 12 June 2018
  • 9 reacties
  • 125 Bekeken

Badge
Ik zit momenteel in UK. Ik heb ineens een service meer. Kan nergens naar toe bellen. Ik heb telefoon uit en aan gezet verschillende malen maar het helpt niet. Vanochtend had ik het wel. Kan iemand mij adviseren hoe of wat. Thanks
icon

Beste antwoord door Thomas 12 June 2018, 16:59

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge
Help!!!

ik zit in buitenland in UK en heb ineens geen service meer ik niet bellen of sms’n. Ik ga zaterdag trouwen en moet een hoop telefoontjes plegen. Kan iemand mij helpen zo gauw mogelijk. Vanochtend kon ik gewoon bellen maar vanmiddag niet meer
Reputatie 7
Badge +9
Ik zie dat je hier dezelfde vraag stelt. Misschien is het handig om het bij één topic te houden. Mede-klanten (en forum-experts) en ook moderator zullen meedenken over jouw probleem en kijken hoe dat opgelost kan worden. Het kan wel een werkdag duren voordat een moderator antwoord geeft.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Lozzie,

Welkom terug op het forum! 🙂 Om het forum overzichtelijk te houden heb ik zoals Groentjuh al aangaf je vragen samengevoegd. In dit topic helpen we je verder. :)

Ik begrijp dat dit heel erg vervelend is dat je nu geen bereik hebt in het VK. Dat is zeker rondom je bruiloft niet handig. Zonet hebben we melding gekregen dat er toch iets speelt op de servers van KPN. Hierdoor is het op dit moment niet mogelijk om bereik te krijgen in het buitenland. Onze excuses daarvoor. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Er is nog niet bekend wanneer het verholpen is. Ik raad je aan om vanavond rond een uur of 7 te testen of het weer werkt.

Hou je ons op de hoogte?

Groentjuh bedankt voor het meedenken.

Groetjes,
Thomas
Reputatie 7
Badge +9
Helaas is er, zoals Thomas al aangeeft, op dit moment is storing voor Simyo klanten in het buitenland. Jij lijkt daar ook door getroffen. Inmiddels is er een centraal topic geopend, waarin status over deze storing is te volgen. Ik raad aan om dat topic in de gaten te houden voor updates over deze storing!

Hopelijk lost Simyo dit snel op. Ik weet dat ze hard ermee bezig zijn!

@Thomas, je hebt er een gemist! 😉
Badge
Hallo

het is nu 00:50 en ik heb nog steeds geen verbinding.

Dit is helemaal niet fijn dat ik vanaf vanochtend mijn telefoon niet kan gebruiken op zo’n belangrike tijd van mij
Er was een storing bij KPN waardoor ook Simyo klanten werden getroffen. De storing is verholpen maar het kan nog even duren voordat iedereen weer kan bellen, smsen en internetten.

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-en-verstoringen-59/12-06-2018-niet-bellen-en-internetten-in-het-buitenland-41839

Heb je inmiddels weer verbinding?
Reputatie 6
Badge +4
Hey Lozzie,

Gelukkig is het inmiddels weer mogelijk om te internetten en bellen in het buitenland! Als het nog niet werkt kun je jouw telefoon even herstarten. Nogmaals excuus voor het ongemak.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@Groentjuh Scherp gezien, thanks ! 🙂

Groetjes,
Thomas
Badge
Vanochtend niet maar het is nu weer aangesloten

dank je
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Lozzie,

Om het forum overzichtelijk te houden heb ik je vragen even samengevoegd zoals je ziet.

Onhandig zeg dat je er nog last van hebt gehad tot 's nachts aan toe. Fijn dat je inmiddels weer aan de slag kan en de belangrijke telefoontjes voor je trouwerij kunt plegen!
Alvast een hele mooie dag gewenst zaterdag! :)

Ray bedankt voor het doorverwijzen en meedenken!

Groetjes,
Thomas

Reageer