.

Beantwoord

Geen bereik in het buitenland

  • 19 January 2013
  • 4 reacties
  • 736 Bekeken

Badge
Hallo,

Nogmaals mijn vraag, maar nu in het forum 'Buitenland'. Ik heb mijn vraag eerder verkeerd geplaatst in 'Bellen'. Excuses.

Mijn probleem:
Ik verblijf voor 4 maanden in de Verenigde Staten, en vanaf het moment dat ik geland ben heb ik niet meer kunnen bellen of smsen. Mijn telefoon geeft aan dat ik alleen noodoproepen kan doen.
Ik heb net gelezen dat ik zelf  'naar of vanuit het buitenland bellen/smsen' aan moest zetten en dat heb ik gedaan. Vervolgens heb ik mijn telefoon uit en weer aan gezet, maar helaas zonder resultaat.
Ik heb gezocht naar beschikbare netwerken. Toen werden T-mobile en AT&T gegeven, deze heb ik allebei geprobeerd zonder resultaat. Ook heb 'automatisch selecteren' geprobeerd maar niets werkt.

Vier maanden zonder bellen of smsen is natuurlijk niet acceptabel aangezien ik jullie hier maandelijks voor betaal. Daarom hoop ik dat dit probleem zo snel mogelijk kan worden opgelost.

Met vriendelijke groet 
icon

Beste antwoord door Eline 19 January 2013, 21:12

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Hallo!

Dit is echt heel vreemd.
Ik ben al 5 dagen in de VS en heb tevergeefs geprobeerd bereik te krijgen. En nog geen minuut nadat ik deze topic had geplaatst werkt AT&T ineens prima als provider. haha, het is magie! :D

Deze mail mag dus genegeerd worden, het probleem is opgelost. 
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Eline,

Bedankt dat je even laat weten dat het werkt. Goed om te weten.

Groetjes,

Alex
Badge
Heb hetzelfde probleem. Ben 3 dagen in Duitsland geweest, geen bereik. Gebeld met simyo en het zou worden opgelost, dat is echter nooit gebeurt. Later in nl weer gebeld, maar na een half uur in de wacht en daarna doorgeschakeld te worden naar de technische afdeling wordt Zo de verbinding verbroken.

Ik kan dus nog steeds niet bellen in en naar het buitenland. Zelfs na mijn laatste telefoontje vrijdag, waar weer belooft was dat het zou worden opgelost.
Hopelijk helpt het om het via deze weg kenbaar te maken.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Pjotr,

Zou je je toestel opnieuw even uit/aan willen zetten en het nogmaals willen proberen? Kan je vervolgens laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex

Reageer