.

Beantwoord

geen bereik in het buitenland :-(

  • 11 July 2014
  • 2 reacties
  • 276 Bekeken

Hallo, hallo,
Vandaag overgeschakeld van T-Mobile/Vodafone naar Simyo Prepaid, standaard Nokia telefoon (geen smartphone, geen internet).
In Nederland geen problemen,sms versturen, sms ontvangen, bellen en gebeld worden.
Nu thuis in Belgie - totaal geen bereik, staat wel 3G. Kan geen sms ontvangen of versturen, bellen of gebeld worden (nummer is onbereikbaar krijg ik te horen).
Enige netwerk dat beschikbaar zou zijn is KPN - schakelt dus niet over / zoekt geen ander network.
Zeer lastig.
Telefoon al 15 minuten uitgezet gehad, geen enkel resultaat.
Berichtencentrale stond alleen KPN, tevens ingesteld. Naam: rene, telnr: 0031653131313
Bij connectiviteit staat T-mobile internet? heb hier toegangspunt 2 - kpn toegevoegd (?)
Niets helpt.
Wat te doen?.
Dank en groeten,
Wlma
icon

Beste antwoord door Ernst 14 July 2014, 11:42

Bekijk originele reactie

2 reacties

Als ik handmatig operator electeer krijg ik
Bas
Proximus
Mobistar
dus zou je denken dat ik toch toegang zou moeten krijgen tot een van hen
Helaas, alledrie zeggen we: geen toegang
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Nederbelg, welkom op het Simyo forum!

Ik zie dat je je vraag ook hier gesteld hebt, maar ik beantwoord hem even in dit topic.
In je gegevens zie ik dat je ook al via e-mail hierover contact hebt gehad met onze klantenservice. De optie 'Bellen in en naar het buitenland' is opnieuw aangezet in je aansluiting en zojuist heb ik laten dubbelchecken of het goed verwerkt is. En dat is zo.
Als je je telefoon uit- en aanzet zal die aanpassing in werking treden.

Heb je dit al kunnen doen en werkt het inmiddels?

Reageer