.

Beantwoord

Geen bereik in het buitenland

  • 16 July 2013
  • 7 reacties
  • 865 Bekeken

Ben vandaag naar Frankrijk gereden en heb 'geen service' op mijn telefoon, sinds ik in het buitenland ben (tot aan de grens was alles okay).
Ik heb de 'Buitenland' optie aanstaan bij mijn abonnement en omdat hij 'automatisch aanbieden' niet doet zet ik hem op handmatig. Echter na n paar seconden schiet hij terug op automatisch en zegt: "Netwerklijst kan niet worden geladen". Ik heb pas sinds 3 maanden n Simyo abonnement. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Charlene 17 July 2013, 17:02

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge
Ik had net al bericht geplaatst in andere topic maar realiseer me dat dit nie de juiste was. Hier maar even bij aansluiten.

Ik zit momenteel in griekenland, en heb hier geen service. Ik heb gisteren in nederland nog bellen in en naar het buitenland ingeschakeld op mijn simyo. Hoor graag of dit opgelost kan worden. Het vreemde is dat mijn vriendin met KPN belt en gewoon op het vliegeld al verbinding had. Bij haar stond als provider vermeld "wind", die staat bij mij niet eens bij de mogelijkheden!

Ik probeer maar zoveel mogelijk met wifi te doen maar lastig is het wel!
Badge
Tja, laten ze hier in Frankrijk geen WIFI op het park hebben 😞
Badge +8
Ben vandaag naar Frankrijk gereden en heb 'geen service' op mijn telefoon, sinds ik in het buitenland ben (tot aan de grens was alles okay).
Ik heb de 'Buitenland' optie aanstaan bij mijn abonnement en omdat hij 'automatisch aanbieden' niet doet zet ik hem op handmatig. Echter na n paar seconden schiet hij terug op automatisch en zegt: "Netwerklijst kan niet worden geladen". Ik heb pas sinds 3 maanden n Simyo abonnement. Wat te doen?


Hoi theresetans,

De buitenlandoptie staat inderdaad aan. Je zou dus handmatig een netwerk moeten kunnen selecteren. Wat je even kunt proberen is je toestel helemaal uitschakelen, batterij er ook uit als het kan, en dan na een tijdje weer inschakelen. Je simkaart gaat zich dan opnieuw aanmelden. Wellicht vindt je toestel de netwerken dan wel.
Anders wil ik je vragen om de simkaart even in een ander toestel te proberen en te beschrijven wat er dan gebeurt.

Laat je het weten?

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Ik had net al bericht geplaatst in andere topic maar realiseer me dat dit nie de juiste was. Hier maar even bij aansluiten.

Ik zit momenteel in griekenland, en heb hier geen service. Ik heb gisteren in nederland nog bellen in en naar het buitenland ingeschakeld op mijn simyo. Hoor graag of dit opgelost kan worden. Het vreemde is dat mijn vriendin met KPN belt en gewoon op het vliegeld al verbinding had. Bij haar stond als provider vermeld "wind", die staat bij mij niet eens bij de mogelijkheden!

Ik probeer maar zoveel mogelijk met wifi te doen maar lastig is het wel!


hoi sandertju,

Jouw vraag had ik op die andere plek al voor je beantwoord. Maar dat had je al gezien :)
Laat je het nog even weten of het inmiddels lukt? De technische afdeling zegt dat het zou moeten werken nu.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Tja, laten ze hier in Frankrijk geen WIFI op het park hebben :-(

Hoi WilmaK,

Bij jou gaat het om Internet in het Buitenland dat niet werkt? Ik zie dat je de optie wel goed hebt aangezet.
Kun je nagaan of je in je toestel de instellingen zo hebt staan dat Roaming wel mogelijk is?

Laat je het even weten?

Groetjes,
Charlene
Badge
Tja, laten ze hier in Frankrijk geen WIFI op het park hebben :-(

Hoi WilmaK,

Bij jou gaat het om Internet in het Buitenland dat niet werkt? Ik zie dat je de optie wel goed hebt aangezet.
Kun je nagaan of je in je toestel de instellingen zo hebt staan dat Roaming wel mogelijk is?

Laat je het even weten?

Groetjes,
Charlene


Hoi Charlene,

Dataroaming staat aan. Heb al handmatig providers gezocht. Mijn telefoon is uren uit geweest. Niets helpt.
Gister met de telefoon van mijn dochter geprobeerd. Internet buitenland aan, dataroaming aan, maar ook bij haar lukt het niet (zelfde abonnement). 
Zou heel graag weten wat er nog meer verkeerd zou kunnen zijn. Kan zelf nl. niets meer bedenken.

Groet, Wilma
Badge +6
Hoi Charlene,

Dataroaming staat aan. Heb al handmatig providers gezocht. Mijn telefoon is uren uit geweest. Niets helpt.
Gister met de telefoon van mijn dochter geprobeerd. Internet buitenland aan, dataroaming aan, maar ook bij haar lukt het niet (zelfde abonnement). 
Zou heel graag weten wat er nog meer verkeerd zou kunnen zijn. Kan zelf nl. niets meer bedenken.

Groet, Wilma


Hoi WilmaK,

Kan je mij in een privé bericht sturen met het telefoonnummer van je dochter dan kan ik het probleem voor je bekijken.

Reageer